اقدام قابل تحسین آلمان در قبال ضد انقلاب:

دهها عضو گروهکهای ضد انقلاب در آستانه دیپورت به کشور

صافی - گروهکهای ضد انقلاب در طول 40 سال گذشته، صدها شهروند کشورمان را در مناطق مختلف کشور به شهادت رسانده اند.

از اوایل انقلاب ۵۷، سرویس های جاسوسی کشورهای مختاصم، اشرار ضد انقلاب در مناطق شمالغرب کشور را فعال و راهی شهرهای کردنشین کشورمان کردند.

 
به گزارش صافی نیوز، گروهکهای دست نشانده کومله و دمکرات که با بودجه مستقیم کشورهای دشمن ملت ایران تاسیس شده اند، از همان شروع انقلاب ۵۷ تا کنون، با پول های دریافتی از کشورهای متخاصم سرپا مانده اند.
این گروهکها با شروع فصول بهار و تابستان، اعزام تیم های تروریستی را از سر می گیرند و به ازای ورود هر تیم تروریستی هزاران دلار دریافت کرده و در ازای کشته شدن هر پیشمرگ نیز از سوی حکومت اقلیم کردستان عراق مبالغ کلانی پاداش دریافت می کنند.
نیروهای گروهکهای کومله و دمکرات نیز که یک ریال از این پول ها به آنها نمی رسد و صرفا به جیب سردمداران ضد انقلاب می رود، ناچار می شوند پس از سالها زندگی در شمال عراق و به خطر افتادن جانشان و از ترس اعزام به داخل کشور و کشته شدن، با پول خانواده خود در داخل ایران، راهی کشورهای اروپایی شوند.
پیشمرگان زندگی خود را در اردوگاهها به این خاطر به خطر می اندازند تا بعد از گذشت سالها شاید روزی تاییدیه حزبی دریافت کرده و موفق به دریافت پناهندگی در اسرع وقت شوند.
اما پیشمرگان فریب خورده بی خبر هستند از اینکه کشورهای اروپایی و خصوصا آلمان، کرواسی و فرانسه اخیرا سیاستهای سختگیرانه تری نسبت به قبل در قبال نیروهای تروریست گروهکهای ضد انقلاب در پیش گرفته اند.
یکی از منابع موثق خبری صافی نیوز در کشور آلمان که خود از فریب خوردگان دمکرات است مشاهدات عینی خود را از یک روز مصاحبه دولت آلمان با چند فریب خورده دمکرات را شرح داد.
این منبع خبری گفت؛
در سالهای گذشته کمیساریای عالی پناهندگان سیاسی و کشورهای اروپایی که مقصد اصلی نیروهای فریب خورده هستند، با دیدن یک تاییدیه حزبی آنها را پذیرش کرده و بدون مصاحبه های طولانی و طاقت فرسا، به آنها پناهندگی اعطا می کردند.
تا اینکه چند گزارش به دست آنها رسید مبنی بر اینکه احزاب کومله و دمکرات که به نیروهای خود تاییدیه حزبی می دهند در داخل ایران نه تحت تعقیب هستند و نه در صورت بازگشت با خطر اعدام روبرو هستند، آنها صرفا چند سال در اردوگاه نگهبانی داده اند اما به دروغ احزاب کومله و دمکرات در تاییدیه های حزبی می نویسند؛
این عضو ما در صورت بازگشت به کشور اعدام خواهد شد!
تکرار مکرر این ادعاها و گزارشات دریافتی، کشورهای اروپایی و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد را به شک می اندازد، به همین خاطر آنها از فریب خوردگان می خواهند تا یوزر و پسورد شبکه های اجتماعی خود را نیز در اختیار آنها قرار دهند.
با مراجعه آنها به شبکه های اجتماعی افراد، فریب خوردگان را با سلاح می بینند و همچنین تصاویری از فیلم های ترورهای داخل کشور احزاب را در صفحات شبکه های اجتماعی آنها می بینند.
به همین خاطر فریب خوردگان را بر خلاف ادعای خودشان، عضو یک گروه سیاسی نمی ببینند بلکه آنها را عضو گروهی مسلح و تروریست می بینند.
همچنین استعلامی نیز از سفارتخانه های ایران می گیرند و متوجه کذب بودن ادعای این افراد می شوند که در صورت بازگشت به کشور اعدام و شکنجه می شوند!
این در حالی است که صدها فریب خورده هم اکنون در داخل کشور مشغول زندگی عادی خود هستند و یک روز هم بازداشت نشده و نخواهند شد.
یکی از این دروغگویان که به صف دیپورت شدگان اضافه شده است، نادر الهیاری نام دارد که به مدت ۲۰ سال پیشمرگ فعال گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران بوده و او نیز به دروغ مدعی شده در صورت بازگشت به کشور اعدام می شود!
 
نادر الهیاری که از سال ۲۰۱۵ در آلمان زندگی می کند و از همان سال درخواست پناهندگی داده برای چندمین بار از دولت این کشور جواب رد گرفته و قرار است به زودی به کشور دیپورت شود.
انتهای پیام/