شهردار دورود:

مشکلات پرداخت حقوق نیروهای شهرداری دورود برطرف می‌شود

صافی - شهردار دورود گفت: دغدغه شهرداری دورود پرداخت حقوق است بنابراین پیگیر هستیم به زودی حقوق را به روز و مشکل بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری را حل کنیم.

سعید حسنی در رابطه با عدم پرداخت حقوق 4 ماهه نیروهای شهرداری دورود اظهار داشت: به خاطر مشکلات مالی و اقتصادی و کمبود اعتبارات 4 ماه نیروهای شهرداری و حقوق نگرفته‌اند. دغدغه شهرداری دورود پرداخت حقوق است و پیگیر هستیم به زودی حقوق را به روز و مشکل بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری را حل کنیم.

وی افزود: بنده به‌ عنوان شهردار از نیروهای پرسنل شهرداری دورود عذر خواهی می‌کنم، به طور حتم حقوق و بیمه آنها به روز می‌شود و اولویت اول نیروهای آتش نشانی خواهد بود و سپس برای بقیه نیروها این اقدام را خواهیم کرد.

شهردار دورود عنوان کرد: شهرداری یکی از سازمان‌ها و نهادهای بسیار مهم در کشور است چرا که بیش از 70 درصد جمعیت کشور در شهر زندگی می‌کنند و شهرداری هر شهر وظیفه دارد تمام خدمات را 24 ساعته به مردم ارائه دهد، عوامل زحمتکش شهرداری دورود نیز در عرصه‌های مختلف در بحث فضای سبز، نظافت و پاکیزگی، خدمات شهری، نقلیه و آتش نشانی به مردم خدمات می‌دهند.

وی احداث ایستگاه شماره 4 آتش نشانی در شهر ناصرالدین را ضروری دانست و بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر دورود بیش از 750 میلیون تومان هزینه تجهیز و به روز رسانی آتش نشانی شهرستان دورود شد.

حسنی گفت: سازمان آتش نشانی وخدماتی ایمنی دورود با57 نفر که 48 نفر نیروی عملیاتی و تعدادی نیروی کادری به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهرداری دورود تمام تلاش خود را به کار گرفته که تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دورود را ارتقا و به روز رسانی کند، تصریح کرد: از کمبود امکانات و فقدان تجهیزات اطلاع داریم و به دنبال این هستیم که مشکلات را به حداقل برسانیم چرا که سرانه کافی نیست و مصمم هستیم تجهیزات را به روز تر کنیم.

شهردار دورود خاطرنشان کرد: به مناسبت روز آتش نشانی شورای اسلامی دوره پنجم شهر دورود تصویب کرد تا مبلغ 200 هزارتومان به عنوان هدیه همراه حقوق به نیروهای عملیاتی و اداری سازمان آتش نشانی وایمنی شهرستان دورود پرداخت شود که از شورای دوره پنجم اسلامی شهر دورود تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با اراده، تلاش و صرفه جویی و کار عمیق از بحران عبور کنیم.