نماینده مردم ماهشهر گفت:

موضوع پوز بانکی در دفتر وزیر نفت بعد از حادثه سیل بررسی می‌ شود

صافی - نماینده مردم ماهشهر گفت: موضوع کشف پوز بانکی در دفتر وزیر نفت بعد از حادثه سیل در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‌شود.

علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به موضوعی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر کشف یک دستگاه پوز بانکی در دفتر وزیر نفت مطرح شده است، گفت: این موضوع تقریبا دو هفته است که در فضای مجازی و در محافل غیررسمی داغ شده و کمیسیون انرژی نیز مبنی بر وظیفه ذاتی خود این موضوع را در دستورکار قرار داد تا صحت و سقم آن مشخص شود.

به گزارش صافی نیوز به نقل از فارس، این عضو کمیسیون انرژی با اشاره به این‌که پس از گفت‌وگو با برخی اعضای کمیسیون انرژی به این جمع بندی رسیدیم که وزیر نفت برای پاسخگویی به کمیسیون انرژی بیاید، گفت: متأسفانه حادثه سیل خوزستان موجب شد تا برخی از نمایندگان مجلس و همچنین وزیر نفت به دلیل فوریت موضوع در منطقه حضور پیدا کنند و منتظریم تا بعد از فروکش کردن موضوع سیل، بتوانیم این موضوع را از آقای زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس پرس و جو کنیم.

گلمرادی همچنین تأکید کرد: مسئولان عالی رتبه صنعت نفت در بررسی‌های غیررسمی ما این موضوع را تکذیب می‌کنند و اعلام کرده‌اند که هیچ گونه دستگاه پوز بانکی در دفتر وزیر نفت وجود نداشته است.

انتهای پیام/