۱۰۰ خودرو در محاصره سیل جاده راور-دیهوک قرار دارند

صافی - فرماندار راور با اشاره به مسدود شدن جاده راور-دیهوک گفت: حدود ۱۰۰ خودرو در محاصره سیل جاده راور-دیهوک قرار دارند.

به گزارش صافی نیوز، مالک اژدری  در رابطه با آخرین وضعیت جاده راور-دیهوک اظهار داشت: در کیلومتر ۶۵ این محور عبور سیلاب شدید از روی جاده را داریم که به انسداد محور منجر شده است.

وی با بیان اینکه در کیلومتر ۹۹ این جاده نیز ریزش پل اتفاق افتاده است عنوان کرد: حدود ۱۰۰ خودرو بین دو محل حادثه‌دیده این جاده گیر افتاده‌اند و امکان تردد آنها وجود ندارد.

فرماندار راور با اشاره به اینکه از هلال احمر و نیروهای امدادی درخواست کمک شده است گفت: به احتمال زیاد راور-دیهوک فردا نیز بازگشایی نشود.

وی با بیان اینکه محور جایگزین برای مسافران در نظر گرفته شده است افزود: مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین کرمان – یزد – طبس – دیهوک تردد کنند و امکان تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

اژدری از آمادگی دستگاه‌های امدادی راور برای اسکان مسافرین در مهمانسراها، مدارس و سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: خودروهای متوقف شده و مسافران در راه مانده به دلیل سیلاب که از دیهوک به سمت راور در حرکت بوده در پایگاه هلال احمر دربند راور اسکان و بین آنها بسته‌های غذایی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/