آبی اناری ها استاد «بازگشت» در اروپا

تهران- ایرنا- براساس گزارش روزنامه مارکا، تیم بارسلونا از حیث بیشترین «بازگشت»، صدرنشین تمام تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی است. به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مارکا در گزارشی نوشت: در فوتبال هم مثل زندگی، بحث نگاه و رویکرد مطرح است و شما می توانید به نیمه پر یا خالی لیوان نگاه کنید. […]

تهران- ایرنا- براساس گزارش روزنامه مارکا، تیم بارسلونا از حیث بیشترین «بازگشت»، صدرنشین تمام تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپایی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مارکا در گزارشی نوشت: در فوتبال هم مثل زندگی، بحث نگاه و رویکرد مطرح است و شما می توانید به نیمه پر یا خالی لیوان نگاه کنید.
بارسلونا در فصل جاری زمانی که پای پیروزی های متقاعد کننده در میان بوده، با مشکل مواجه شده است؛ با این حال اگرچه آنها در چندین مورد خود را در موقعیت های سختی گرفتار دیده اند اما همواره نشان داده اند که توانایی بازگشت را دارند.
در حقیقت، آبی اناری ها در ۱۰ بازی لالیگام وفق شدند تا گل های خورده را جبران و سه امتیاز بازی را کسب کنند.
این در حالی است که آنها با ۲۰ بازگشت و تعویض شکست با پیروزی، نسبت به تمام تیم های حاضر در لیگ های معتبر اروپا، بیشترین امتیاز را در چنین موقعیت هایی کسب کرده اند.
شاگردان «ارنستو والورده» در بازی های خود در لالیگا مقابل تیم های اوئسکا، رئال سوسیداد، خیرونا، اتلتیک بیلبائو، والنسیا (۲ بار)، رایو وایکانو (۲ بار)، اتلتیکو مادرید و سه ویا، گل های دقایق ابتدایی بازی را جبران کرده و از آن دیدارها امتیاز گرفتند.
در مجموع، کاتالان ها از دیدار های مذکور ۵ پیروزی و ۵ تساوی به دست آوردند که به عبارتی معادل ۲۰ امتیاز است.
با این حال، سرمربی آبی اناری ها تایید کرد که غلبه بر ناکامی های ابتدای بازی در دیدارها چالشی است که در مقاطع پایانی فصل ممکن است آنها را به دردسر انداخته و باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.
گزارش مذکور در حالی نشان از برتری بارسلونا و یاران «لیونل مسی» دارد که کمی آنسوتر، تیم یوونتوس که رقیب سنتی مسی یعنی «کریستیانو رونالدو» را در اختیار دارد، باید شکست ۲ بر صفر دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید را در تورین جبران کرده و امیدهای خود را برای فتح عنوان قهرمانی این تورنمنت پرهواخواه زنده نگه دارد.
این در حالی است که رونالدو پیش تر خطاب به هواداران یووه، گفت: جبران نتیجه امکانپذیر است اما به کمک شما؛ برای «بازگشت» مهیا شوید!
ورزشی**۳۹۹۱**۳۷۸۳**
انتهای پیام/