آتش به اختیار را در برخورد با اخلالگران اقتصادی شروع کردیم

صافی - رئیس پلیس پایتخت گفت: آتش به اختیار را برای برخورد با اخلالگران اقتصادی شروع کردیم و در حوزه امنیتی اگر تحرکی ایجاد شود که امنیت و آرامش شهروندان و نظام را هدف گرفته باشد، پلیس هوشمندانه با آن برخورد خواهد کرد.

سردار حسین رحیمی در همایش رابطین دولتی و شوراهای معتمدین پلیس که صبح امروز در فرماندهی انتظامی پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما بر ولایت و مردم استوار است و نقش و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمستان سردی را برای دشمن ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه ما ۴۰ سال با استکبار جنگیدیم و با دشمن تا دندان مسلح مقابله کردیم، افزود: این ‌جنگ برای آرمان و هدف ما در حال انجام است که با وجود فرمانده و شخصیتی که مسیر را برای ما ترسیم می‌کند، در حال پیشروی است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: دین ما می‌گوید که رهبر یک مسیر باید عادل، خستگی ناپذیر، شجاع، نترس، دلاور، حق محور و خدا محور باشد که ما همگی پیرو این رهبر هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه سه رکن دین، ولایت و مردم پایه‌های انقلاب است، گفت: این‌ها ستون های اصلی نظام است و همواره امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر این سه رکن تاکید داشتند و دارند .

وی با بیان اینکه بحث سازوکار مردمی کردن امنیت در پایتخت از گفتمان در حال تبدیل شدن به عمل است، افزود: مردم هر جا که مشارکت کردند، پیروز و موفق بودیم و ما از ظرفیت مردم باید استفاده کنیم؛ بحث استفاده از پلیس افتخاری، معتمدین، بسیجیان و حتی بازنشستگان در دستور کار پلیس تهران قرار دارد.

سرداد رحیمی با بیان اینکه از اقدامات هوشمندانه نیروی انتظامی طراحی معاونت اجتماعی است، گفت: قرار گرفتن پلیس و مردم در کنار هم و استفاده پلیس از دیدگاه های جامعه و عملیاتی کردن عملیاتی مردم محور بر عهده معاونت اجتماعی است.

وی افزود: دشمن به شدت از اینکه نتوانسته است در امنیت ما خللی ایجاد کند ناراحت است و ما پیرو رهبری هستیم که فرمود ‘ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند’.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه گام برداشتن در ۲۲ بهمن یک عبادت است و خود جشن ۲۲ بهمن تبلور مبارزه با استکبار و جهان‌خواری است، خاطرنشان کرد: فریاد زدن اسلام و قرآن حق طلبی است و باید یک کار بزرگ عبادی انجام شود؛ همانگونه که ایجاد تابستان گرم را به یک آرزو برای دشمنان تبدیل کردیم، زمستان امسال نیز با حضور مردم نویدبخش آغاز بهاری دیگر برای انقلاب خواهد بود.

۳۵۰۰ معتاد متجاهر در تهران جمع آوری شدند

وی در خصوص جمع آوری معتادان نیز گفت : بیش از ۳۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده و فروش مواد مخدر را در مناطق مختلف تهران به خصوص شوش، مولوی و هرندی جمع آوری کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: من شرمنده آن خانمی هستم که فرزند خود را از میان معتادان به مدرسه می‌برد؛ بطور قطع تلاش خواهم کرد تا این مسائل تمام شود.

انتهای پیام/