آذربایجان شرقی همیشه در ورزش حرف برای گفتن دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به حوزه ورزش و مسائل جوانان تأثیر به سزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها دارد و این موضوعات در کشور ما نیز حساسیت‌ خاصی دارند. به گزارش صافی به نقل از تسنیم ، رحیم شهرتی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به حوزه ورزش و مسائل جوانان تأثیر به سزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها دارد و این موضوعات در کشور ما نیز حساسیت‌ خاصی دارند.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم ، رحیم شهرتی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به جوان بودن بافت جمعیتی کشور که یک سرمایه بزرگ به شمار می‌روند، باید در قبال مسائل جوانان احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی افزود: جوانان، مطالبه‌گر و فعال هستند و باید به آن‌ها در زمینه‌های مختلف توجه شود؛ لذا از همه مسئولان انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای نسبت به این مسئله داشته باشند، چراکه سرمایه‌گذاری روی جوانان تنها صرف هزینه نبوده، بلکه سرمایه‌گذاری برای توسعه آینده کشور است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه ورزش کشور در سه بعد ورزش همگانی، آموزشی و قهرمانی حائز اهمیت است، اضافه کرد: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی و مخصوصاً تبریز قهرمان، ویژگی‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای در این رابطه وجود دارد و باید بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تأکید کرد: حضور مدال‌آوران و افتخارآفرینان استان در رشته‌های مختلف ورزشی و وجود تشکل‌ها و هیأت‌های ورزشی و همچنین میزان استقبال مردم از مسابقات و برنامه‌های ورزشی نشان می‌دهد که آذربایجان شرقی همیشه حرفی برای گفتن دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به زحمات جمشید نظمی تصریح کرد: از طرف خودم و مسئولان باید به صورت ویژه از زحمات آقای نظمی تشکر کنیم. درست است که وی در عرصه ورزشی فعالیت داشته اما ما او را به عنوان یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‌شناسیم و شاید از معدود کسانی است که با دیدن او، یاد شهید مهدی باکری برای ما تداعی می‌شود. نظمی نیرویی به جا مانده از دفاع مقدس است که همیشه برای ما عزیز بوده و خواهد بود.

وی در پایان گفت:از مسئولان وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم تبریز و آذربایجان شرقی را نه مانند سایر استان‌ها بلکه به عنوان مرکز شمال غرب کشور و جایی که هزینه‌ها در ۳ بعد ورزشی که ذکر شد، صورت می‌گیرد دانسته و توجه بیشتری به آن شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات جمشید نظمی مدیرکل پیشین ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام/*