آغاز بیست و دومین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور

بیست و دومین دوره رقابت های مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور برای انتخاب تیم ملی با حضور هشت تیم از کشور در مراغه آغاز شد.

در این دوره از مسابقات تیم های گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، زنجان، قزوین، فارس و کرمانشاه به مدت 2 روز در پیست کانوپولوی مراغه رقابت می کنند.

در این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار می شود، پس از تعیین تیم های برتر، نفرات منتخب نیز توسط کمیته فنی تیم ملی کانوپولو برای حضور در رقابت های بین المللی انتخاب می شوند.

حمید شکری فرماندار مراغه در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان گفت: این خطه مهد بزرگان علم، فرهنگ و ادب و افتخارآفرینان عرصه ورزشی است.

وی افزود: ورزش در این شهرستان به عنوان یکی از ارکان توسعه فرهنگی و اجتماعی به ابزاری برای معرفی استعدادها و ظرفیت های شهرستان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه ادامه داد: ورزش مراغه جان تازه ای گرفته و در سالجاری شاهد برگزاری چندین مسابقه و رویداد ورزشی در سطح کشوری و منطقه ای به میزبانی این شهرستان بوده ایم.

وی اضافه کرد: برگزرای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف به میزبانی این شهرستان نشان دهنده رشد و بالندگی رو به رشد ورزش قهرمانی در این خطه است و باید از این ظرفیت در معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت های شهرستان استفاده شود.

یادآور می شود بیست و دومین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی مراغه آغاز شده و فردا به پایان می رسد.