آغاز فعالیت نمایشگاه های بهاره در نیمه اول اسفند

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ویژه از نیمه اول اسفند در سراسر کشور برپا می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی عوض پور اظهار داشت: نمایشگاه‌های ویژه بهاره قرار است در نیمه اول اسفند در استان‌های مختلف کشور برپا شود؛ البته تصمیم گیری نهایی در […]

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ویژه از نیمه اول اسفند در سراسر کشور برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی عوض پور اظهار داشت: نمایشگاه‌های ویژه بهاره قرار است در نیمه اول اسفند در استان‌های مختلف کشور برپا شود؛ البته تصمیم گیری نهایی در استان‌ها با صلاحدید مدیران کل صنعت و معدن هر استان و ستاد تنظیم بازار خواهد بود.

عوض پور با بیان اینکه در تهران سه محل برای برپایی این نمایشگاه‌ها تعیین شده که شامل مصلای تهران، بوستان ولایت و خاوران است، افزود: جانمایی این محل‌ها در ستاد استانی و با کار کارشناسی تعیین شده است.

دبیر کل اتاق اصناف ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در غرب پایتخت نمایشگاهی در نظر گرفته نشده است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان تهران، فقط در سه منطقه‌ای که اعلام شده نمایشگاه برگزار ‌می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه‌ها اکیپ‌های بازرسی ویژه مستقر هستند و هر گونه تخلف و گرانفروشی را رصد و برخورد می‌کنند.

عوض پور در خصوص درج برچسب قیمت بر روی کالاها نیز افزود: اکثر تولیدی‌ها مکلف شده اند تا قیمت را بر روی محصول درج کنند.

دبیر کل اتاق اصناف ایران در پایان گفت: بعد از نیمه اول اسفند فروش‌های فوق العاده را در اصناف شاهد خواهیم بود به طوریکه تمام مغازه‌ها و فروشگاه‌های دارای جواز کسب می‌توانند به صورت ویژه فروش داشته باشند.

انتهای پیام/