احداث ۱۹ بیمارستان در شهرستان های استان تهران

‌استاندار تهران گفت: در شهرستان‌های استان نبود زیر ساخت‌های لازم حرف نخست را می زند البته امکانات و بستر وجود دارد و باید در این خصوص بیشتر برای مردم تلاش کنیم. انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات آب و فاضلاب در منطقه جنوب شرق استان تهران گفت: تصفیه […]

‌استاندار تهران گفت: در شهرستان‌های استان نبود زیر ساخت‌های لازم حرف نخست را می زند البته امکانات و بستر وجود دارد و باید در این خصوص بیشتر برای مردم تلاش کنیم.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات آب و فاضلاب در منطقه جنوب شرق استان تهران گفت: تصفیه فاضلاب به عنوان یک راهبرد در دست اقدام است تا بتوانیم از این منبع عظیمی که در دست داریم به خوبی استفاده کنیم.

استاندار تهران افزود: هر ایرانی در هرکجای ایران که زندگی کند، در شبانه روز به‌طور میانگین ۱۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند و ۸۰ درصد از این آب تبدیل به فاضلاب می‌شود. این فاضلاب خانگی است و خوشبختانه با برخورداری از علم و تخصص می‌توانیم خدمات بیشتری به مردم ارایه بدهیم و رفاه و آسایش را برای آنان فراهم سازیم. با تلاش بیشتر مسئولان می توانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه بدهیم.

وی در خصوص زیرساخت‌های شهرستانهای استان تهران بویژه شهرستان قرچک گفت: در شهرستان‌های استان نبود زیر ساخت‌های لازم حرف نخست را می‌زند البته امکانات و بستر وجود دارد و با استعدادهایی که مردم این منطقه و شهرستانهای دیگر استان تهران دارند می توانند برای منطقه خود، یک کارآفرین نمونه باشند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: مردم زمانی می‌توانند به منطقه خود خدمت کنند که مسئولان زیرساخت‌های مناسبی فراهم کنند. زمانی که آب، برق ، گاز و زمین فراهم باشد مردم هم به کمک مسئولان می‌آیند و برای آبادانی منطقه خود تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی باید خدا را شاکر باشیم که ملت دلاور ایران اسلامی، مردمانی خلاق و پرتلاش هستند اما باید مسئولان زمینه خلاقیت و کارآفرینی را برای جامعه فراهم کنند.

استاندار تهران به مسئولان استانی گفت: باید برای کارهای مردم ، خیلی تلاش کنیم. در ابتدا یک مطالبه گری داشته باشیم نسبت به آن چیزی که حق مردم است. تحول و کار اساسی در رفاه و آسایش مردم در خدمات زیربنایی در شهرستانهای تهران باید سریع‌تر آغاز بشود.

وی ادامه داد: ۱۹ بیمارستان در آینده نه چندان دور در شهرستان‌های استان احداث خواهیم کرد. کمربندی شمالی شهرستان قرچک نیز ردیف بودجه استانی دارد که در سال ۱۳۹۸ افتتاح خواهد شد.

محسنی‌بندپی در پایان با اشاره به دستور العمل مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم گفت: مردم برای ما مسئولان یک نعمت و راهبرد اصلی هستند و اگر مردم از مسئولان رضایت نداشته باشند، نمی توانیم به اهداف بالای جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/