احمدی: بلد نیستم به داور اعتراض کنم اما آن پنالتی و گل درست نبود

دروازه‌بان پارس جنوبی جم علیرغم دریافت دو گل بارها مانع از فروپاشی بیشتر دروازه این تیم شد. به گزارش ایلنا، رحمان احمدی درباره بازی گفت: می توانستیم با شرایط بهتری در جدول قرار بگیریم با بردی که می خواستیم به دست بیاوریم ولی خب متاسفانه نیمه اول استقلال بهتر از ما بود و توانست گل […]

دروازه‌بان پارس جنوبی جم علیرغم دریافت دو گل بارها مانع از فروپاشی بیشتر دروازه این تیم شد.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی درباره بازی گفت: می توانستیم با شرایط بهتری در جدول قرار بگیریم با بردی که می خواستیم به دست بیاوریم ولی خب متاسفانه نیمه اول استقلال بهتر از ما بود و توانست گل بزند. اما فکر می کنم در صحنه کرنری که گل شد داور اشتباه کرد.

دروازه بان پارس در خصوص جلسه این تیم هم اظهار داشت: راجع به مشکلات مالی صحبت می کردیم، همه چیز دست خودمان است، یک خانواده هستیم و تصمیمی که گرفته شود هم داخل یک خانواده است. تیم ما مشکل مالی دارد و امیدواریم هرچه زودتر مسئولینی که باید، به داد این تیم برسند تا شرایط بهتر از این نشود، به هر حال همه بچه ها شب عید خانواده دارند و نیاز دارند. همه از ما فوتبالیست ها توقع دارند و ما هم باید دریافتی داشته باشیم. می توانم این را بگویم که امیدوارم مسئولین به فکر باشند.

احمدی درباره عملکرد خودش توضیح داد: متاسفانه ما گل اول را خودمان به خودمان زدیم و روی گل دوم هم داور اشتباه کرد و آن اتفاق افتاد. به هر حال من دروازه بان هستم و باید بایستم و توپ بگیرم، خداراشکر امروز توانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما تیمم برنده نشد.

احمدی در پایان راجع به داوری گفت: داوری من فکر میکنم در نیمه اول یک خرده اشتباه داشت اما خب من فکر نکنم در این همه سال که فوتبال بازی میکنم اما در صحنه ای که پنالتی و کرنر شد به او گفتم که من اصلا بلد نیستم به داور اعتراض کنم اما صددرصد اشتباه کردی و امیدوارم در صحنه هایی که نشان میدهند تصمیم او درست باشد.

انتهای پیام/