ارائه برنامه های سال ۹۸ سازمان فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای سال ۹۸ ارائه شد. محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهارداشت: در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گزارشی درباره اقدامات این سازمان به […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای سال ۹۸ ارائه شد.

محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهارداشت: در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گزارشی درباره اقدامات این سازمان به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهاراتی درباره انقلاب چهارم صنعتی در جهان مطرح کرد که متأسفانه طبق گزارش‌های وی، در حوزه‌هایی چون هوش مصنوعی، ICT و فناوری‌های نو با کشورهای پیشرفته صنعتی فاصله زیادی داریم و متأسفانه اقدامات جامعی در کشور در این راستا انجام نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در واقع طبق این گزارش، نگاه استراتژیک، تحلیلی و سیستماتیک در بخش مدیریت صنعتی کشور تاکنون وجود نداشته است و باید این مسئله مرتفع شود تا فاصله ما با کشورهای بزرگ صنعتی جهان کاهش یابد.

ابطحی بیان کرد: همچنین رئیس سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گزارشی درباره برنامه‌ها و طرح‌های پیش روی این سازمان در سال ۹۸ به نمایندگان ارائه کرد که این طرح‌ها بالغ بر ۱۶ مورد است و مواردی چون آموزش‌های مهارتی و ارتقای سطح اشتغال را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته رئیس سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مجلس بابت بودجه قابل قبولی که در سال ۹۸ به این بخش تخصیص داده شده است، تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۸ عملکرد این سازمان نسبت به سالهای گذشته بهبود یابد.

انتهای پیام/