دبیری تاکید کرد:

ارایه خدمات در سطح استانداردهای بین المللی در بیمارستان ولی عصر تبریز

صافی - به گفته رییس بیمارستان ولی عصر عج تبریز تمامی خدمات درمانی و پزشکی در این بیمارستان در سطح استانداردهای بین المللی ارائه می شود و میزان رضایتمندی بیماران از خدمات این مرکز در حال افزایش است .

شهرام دبیری امروز جمعه در آیین افتتاح سه بخش درمانی جدید و پیشرفته این بیمارستان افزود : حفظ استانداردهای موجود و تلاش برای افزایش کیفیت خدمات درمانی و پزشکی از مهمترین رویکرد و اولویت ما در این بیمارستان است.

وی افزود : در این بیمارستان تاکنون بیش از یک هزار عمل جراحی انجام شده و شاخص عفونت پس از دوره درمان از ۳.۶ در فروردین ماه امسال به ۱.۹ رسیده است که تلاش می کنیم این رقم را به زیر یک درصد برسانیم.

وی با اشاره به نقش تروریست درمانی این بیمارستان اعلام کرد : در ماه های اخیر 140 بیمار خارجی از کشورهای همسایه در این مرکز تحت عمل جراحی قرار گرفته و بیش از 670 نفر دیگر از همین کشورها به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس بیمارستان ولی عصر عج تبریز ، احرای طرح حامیان بیمار را از دیگر مزیت های این بیمارستان بیان کرد که براساس آن بیمار از بدو ورود تا ترخیص و حتی پس از ترخیص زیر نظر آموزش های لازم و راهنمایی و مساعدت قرار می گیرد.

دبیری گفت: بسیاری از بخش های موردنیاز بیمارستان ولی عصر تبریز پیشتر راه اندازی شده و بخش چشم پزشکی هم در آینده نزدیک در این مجموعه آماده ارائه خدمات به بیماران خواهد شد.

بخش های آنژوگرافی، آندوسکوپی و کولونوسکوپی و بخش IVF (درمان نازایی و باروری ) بیمارستان ولی عصر تبریز امروز جمعه با حضور شماری از مسوولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفت .

برای راه اندازی این بخش ها که با مدرن ترین و به روزترین دستگاه های پزشکی تجهیز شده افزون بر ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیمارستان ولی عصر عج تبریز به عنوان بزرگترین و مدرن ترین بیمارستان بخش خصوصی در تبریز است که مجموعه 300 تخت بیمارستانی آن به صورت تک تخته و شماری دیگر به صورت vip می باشد.