ازدواج آسان زوج معلول مرندی

صافی - زوج معلول مرندی با مهریه ۱۴ سکه بهار آزادی، مراسم ازدواج آسان خود را با عقدخوانی امام جمعه مرند برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در مراسم عقد زوج معلول با مهم برشمردن برگزاری آسان مراسم ازدواج جوانان خاطرنشان کرد: فلسفه ازدواج، برقراری محبت و عاطفه و آرامش بین زوجین است و هر چقدر این مراسم ساده تر برگزار شود، آرامش و محبت طرفین نیز بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مهریه سنگین اثری در خوشبختی زوجین ندارد، افزود: همه باید خانواده ها را به سمتی هدایت کنند تا مراسم ازدواج جوانان را ساده برگزار کنند، چرا که بخش زیادی از مشکلاتی که در خانواده ها وجود دارد، مربوط به سنگینی مهریه هاست.

امام جمعه مرند تاکید کرد: سرمایه اصلی در زندگی عشق، محبت، گذشت و صبر است و وظیفه خانواده ها این است که جوانان را در فشار اشرافیت و تجمل قرار ندهند زیرا که هیچ خانواده ای با تجمل گرایی به خوشبختی نمی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده بر ضرورت زمینه سازی ازدواج آسان توسط مسئولین تاکید کرد و ادامه داد: ازدواج امر آسمانی است و در روایت ها نیز بر آن تاکید شده و مسئولان نیز باید در راستای ازدواج آسان جوانان بسترهای لازم را فراهم کنند.

گفتنی استف مراسم عقد زوج معلول با مهریه ۱۴ سکه به همت اداره بهزیستی شهرستان مرند و با حضور امام جمعه و معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند در خانه معلم این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/