استقلال – ذوب آهن؛ اولین تقابل منصوریان با مردی که جانشینش شد

تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر امروز یکدیگر را دیدار خواهند کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال از تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پذیرایی می‌کند. دو تیم در حالی در این دیدار به مصاف هم می‌روند که […]

تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر امروز یکدیگر را دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال از تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پذیرایی می‌کند. دو تیم در حالی در این دیدار به مصاف هم می‌روند که در آخرین دیدارهای خود پیروز شده و با روحیه‌ای مناسب برای این دیدار آماده می‌شوند.

استقلال پیش از این دیدار، در لیگ برتر پارس جنوبی جم را شکست داد و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا الغرافه را در قطر با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

شاید از اولین روزی که منصوریان در ذوب آهن جانشین امید نمازی شد، همه فوتبال ایران منتظر این بازی بودند تا اولین رویارویی سرمربی سابق آبی پوشان را با تیم سابقش و سرمربی ای که جای او را در این تیم گرفت تماشا کنند. حالا روز موعود رسیده و منصوریان باید برای اولین بار پس از جدایی اش از استقلال با این تیم دیدار کند.

شفر هم می‌تواند به اندازه منصوریان و حتی شاید بیشتر از او برای این بازی انگیزه داشته باشد. سرمربی آلمانی آبی پوشان به خوبی از حساسیت‌های کاذب این بازی آگاه است و می داند بازی راحتی را در خانه در پیش ندارد.

تجربه نشان داده منصوریان جدا از انگیزه‌های بالا برای این بازی، روش‌های بازی در زمین حریف را هم خوب بلد است.

یکی از جذاب ترین حاشیه‌های این بازی می‌تواند تقابل منصوریان و رحمتی باشد. روابط بین این دو ماه‌هاست حسنه نیست و برخورد و یا عدم برخوردشان با هم، از اصلی ترین سوژه‌های عکاسان خواهد بود.

استقلال برای این بازی محروم ندارد و تنها طارق همام به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. ذوب آهنی‌ها هم در این بازی محروم و مصدوم ندارند و می‌توانند با همه نیروهای خود در این بازی حضور پیدا کنند.

بازی دو تیم امروز (یکشنبه) و از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/