اصناف و گرانفروشان زیر ذره بین نظارت هستند

مرند – دادستان مرند از نظارت جدی بر اصناف بازار و برخورد با فروشندگان متخلف در این شهرستان خبر داد. محمدحسین علیپور، امروز در حاشیه اعزام اکیپ نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در شهرستان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: در جلسه‌ای مقرر شد توزیع کالاهای اساسی از جمله […]

مرند – دادستان مرند از نظارت جدی بر اصناف بازار و برخورد با فروشندگان متخلف در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین علیپور، امروز در حاشیه اعزام اکیپ نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در شهرستان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: در جلسه‌ای مقرر شد توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت به صورت عادلانه در شهرستان مرند صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به نیاز داخلی و خرید مردم در آستانه نوروز از خروج هرگونه دام و اقلام مورد نیاز از شهرستان مرند به سمت مرزها جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند تاکید کرد: اداره تعزیرات با جدیت و در اسرع وقت با گرانفروشان و کم فروشان و سایر متخلفین به ویژه سابقه داران با جدیت برخورد خواهد کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: با همکاری کلیه اعضای کمیته و با افزایش نیرو توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی، نظارت جدی و مستمر بر بازار صورت گرفته و موضوع رسانه می‌شود.

گفتنی است، چند کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، از صبح امروز، با حضور در بازار مرند بر چگونگی عرضه و فروش نظارت کرده و با متخلفین و گرانفروشان برخورد کردند.

در این بازرسی و نظارت چند اصناف متخلف و گرانفروش جریمه شده و از آنها تعهد گرفته شد نسبت به عدم گرانفروشی و رعایت بهداشت بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/