اظهارنظر عجیب گرت بیل درباره زیدان

گرت بیل فاش کرد بعد از گل فوق‌العاده‌اش به لیورپول در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا هیچ تماسی با زین‌الدین زیدان نداشته. به گزارش ایلنا، بال ولزی بعد از حضور در فینال کیف به‌عنوان یار تعویضی دو گل زد که یکی از آنها از جمله بهترین گل‌های فصل قبل بود. مربی فرانسوی بعد از […]

گرت بیل فاش کرد بعد از گل فوق‌العاده‌اش به لیورپول در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا هیچ تماسی با زین‌الدین زیدان نداشته.

به گزارش ایلنا، بال ولزی بعد از حضور در فینال کیف به‌عنوان یار تعویضی دو گل زد که یکی از آنها از جمله بهترین گل‌های فصل قبل بود. مربی فرانسوی بعد از آنکه توانست برای سومین بار متوالی رئال مادرید را به قهرمانی اروپا برساند، از سمت خود کناره‌گیری کرد و بیل با آنکه می‌گوید رابطه خوبی با زیدان داشت اما از آن موقع با او صحبت نکرده است.

بیل گفت: «رابطه ما خوب بود، نمی‌گویم بهترین دوستان یکدیگر بودیم اما یک رابطه حرفه‌ای معمولی داشتیم. او با من از تصمیمش برای رفتن صحبت نکرد، بعد از آن نیز با هم حرفی نزدیم.»

بیل در زمان مربیگری زیدان بیشتر راه را برای کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هموار می‌کرد چون او این دو نفر را ترجیح می‌داد در کنار بازیکنان جوانی مثل مارکو آسنسیو یا لوکاس واسکس. این بازیکن ۲۹ ساله با آنکه شرایط بدنی خوبی داشت و در بازی‌های متصل به فینال فرم ایده‌آلی به دست آورده بود اما باز هم روی نیمکت قرار گرفت و از این تصمیم عصبانی بود: «خیلی مشتاق و مصمم بودم که در فینال در ترکیب اصلی باشم. وقتی به زمین رفتم هنوز هم کمی ناراحت بودم و شاید برای همین بود کاری کردم که همه دیدند. چند بار آن گل را دیده ام، احساس نمی‌کردم باید خودم را ثابت کنم اما این کار را برای خودم و تیم انجام دادم.»

خولن لوپتگی جای زیدان را گرفت اما با وضعیت اسفباری که رئال مادرید داشت و خاتمه آن باخت ۵ بر یک مقابل بارسلونا بود، اخراج شد و سانتیاگو سولاری مربی رئال شد. رونالدو هم تابستان به یوونتوس رفته بود و امید می‌رفت بیل ستاره تیم شود اما او تا اینجای فصل تنها ۵ گل در لالیگا زده و هواداران نیز از او روگردان شده‌اند هرچند با اراده و تلاش خود ثابت کرده می‌خواهد موفق شود و هیچ برنامه‌ای برای رفتن ندارد.

انتهای پیام/