فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته است

صافی - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته است.

سردار حسین اشتری ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای امنیت کشورمان در تلاش است، ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه افکار سنجی های انجام شده نشان می دهد که اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته اظهار داشت: همکاران ما در نیروی انتظامی کشورمان تلاش می کنند با حضور در صحنه و اقدام به موقع از مشکلات و آسیب های مختلف جلوگیری کنند.

سردا اشتری با اشاره به اینکه در انجام ماموریت ها اقتدار به همراه رافت اسلامی رویکرد ما است، ادامه داد: هدف ما تامین امنیت در کشور و حفظ جان و مال مردم است و در نقاط مختلف کشور و در دورترین نقاط و مناطق مرزی کشور حضور داریم.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه باید وحدت را در کشور بین نهادهای مختلف و مردم و مسئولان حفظ کنیم ادامه داد: نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی و مسئولان آذربایجان شرقی باید با هماهنگی بیشتری کار کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد ناجا در پیش چشم مردم است و مردم داوری می کنند، گفت: نیروی انتظامی شبانه روز برای برقراری امنیت تلاش می کند و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/