اعلام آمادگی دفاتر امور بانوان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی زنان

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، حمایت از زنان تولید کننده با شناسایی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار سطح کشور و اقدام لازم برای احصاء و رفع مشکلات آن‌ها پیرو دستور ویژه وزیر کشور را خواستار شد. به گزارش ایسنا، فریبا نظری، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، به […]

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، حمایت از زنان تولید کننده با شناسایی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار سطح کشور و اقدام لازم برای احصاء و رفع مشکلات آن‌ها پیرو دستور ویژه وزیر کشور را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، فریبا نظری، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، به دنبال دستور ویژه وزیر کشور مبنی بر شناسایی واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان‌ها و اقدام برای رفع مشکلات آنها؛ به تمامی مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده‌ی استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ کرد که با قید فوریت در جهت اجرایی سازی دستور ویژه دکتر رحمانی فضلی، نسبت به شناسایی واحدهای تولیدی دارای مشکل و مانع در استان خود که مدیریت آن‌ها یا مستخدمین و نیروهای شاغل آن‌ها زن هستند؛ اقدام کرده و اطلاعات دقیق از موانع و تنگناهای این واحدهای اقتصادی را به تفکیک در اختیار دفتر زنان و خانواده وزارت کشور قرار دهند. تا از طریق مبادی ذی ربط نسبت به حل موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی این گروه از زنان سخت کوش و زحمت کش، اقدامات لازم انجام گیرد تا از طریق مبادی ذی ربط نسبت به حل موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی این گروه از زنان سخت کوش و زحمت کش، اقدامات لازم انجام گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نظری همچنین ضمن قدردانی از دغدغه و عنایت ویژه وزیر کشور و معاون اقتصادی وی، آمادگی کامل و عزم قاطع خود و همکارانش را در دفاتر بانوان سراسر کشور در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی زنان کارآفرین، اعلام کرد.

[p]انتهای پیام

انتهای پیام/