اعلام هزینه های جشنواره فیلم فجر۹۷

تهران – ایرنا – دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از برپایی اختتامیه مراسم تجلی اراده ملی این رویداد هنری در اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: امسال هم مانند دوره قبل تا ۲۰ اسفند ماه گزارش عملکرد مالی جشنواره سی و هفتم منتشر خواهد شد. به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از […]

تهران – ایرنا – دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از برپایی اختتامیه مراسم تجلی اراده ملی این رویداد هنری در اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: امسال هم مانند دوره قبل تا ۲۰ اسفند ماه گزارش عملکرد مالی جشنواره سی و هفتم منتشر خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این دروه از جشنواره اظهار داشت: در ادامه شفاف سازی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین در ادامه سیاست های این وزارتخانه در راستای انتشار جداول مالی به مانند دوره گذشته که بعد از اتمام جشنواره رقم هزینه‌ها اعلام شد امسال هم تا ۲۰ اسفند ماه گزارش عملکرد مالی جشنواره سی و هفتم منتشر خواهد شد.
وی با قدردانی از حضور پرشور سینماگران و اهالی رسانه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر افزود: این حضور، مشارکت گسترده مردم را در این رویداد فرهنگی در پی داشت و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در ایام‌الله دهه مبارک فجر شد.
داروغه‌زاده از برپایی مراسم تجلی اراده ملی در اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: با برگزاری این مراسم و معرفی برگزیدگان سازمان ها و نهادها، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رسما به پایان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ، در راستای ادامه اقدام در راستای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال گذشته و در ادامه هم سال جاری اقدام به انتشار تمامی اسناد مالی ، دریافت و پرداخت ها ، قراردادهای منعقده با مراکز و سازمانها و بخش های خصوصی و دولتی کرده است.
این روند همچنان نیز با اولویت شفاف سازی برای اطلاع رسانی به افکار عمومی صورت می گیرد که با جدیت در حال انجام است.
** جشنواره فیلم فجر ۳۷ در یک نگاه
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری شامگاه ۹ بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، ۲۲ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، ۳ اثر در بخش پویانمایی، ۱۰ فیلم در بخش نگاه نو، ۷ فیلم کوتاه و ۵ مستند به رقابت پرداختند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و ۵۶ سالن سینما در مراکز استان‌ها تا ۲۲بهمن ماه ۹۷ ادامه یافت.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب ۲۲ بهمن ماه ۹۷ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره جشنواره به کار خود پایان داد.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **
انتهای پیام/