افزایش نرخ ها در بازار سکه

تهران- ایرنا- معامله گران بازار سکه، امروز (یکشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تومان فروختند که نرخ این سکه نسبت به پایان معاملات پنج شنبه هفته گذشته که چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان بود، افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، امروز معامله گران […]

تهران- ایرنا- معامله گران بازار سکه، امروز (یکشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تومان فروختند که نرخ این سکه نسبت به پایان معاملات پنج شنبه هفته گذشته که چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان بود، افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، امروز معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان، هر نیم سکه را ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و هر ربع سکه را یک میلیون ۳۹۵ هزار تومان فروختند و هر قطعه سکه گرمی ۷۶۰ هزار تومان عرضه شد.
در بازار مصنوعات طلا نیز بهای هر مثقال طلا یک میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۷۱ هزار و ۶۹۰ تومان نرخ گذاری شد.
همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی یک هزار و ۳۱۴ دلار و هفت سنت بود.
در معاملات امروز بازار ارز، صرافی های بانکی هر اسکناس یورو را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می کردند.
همچنین روز کاری قبل (پنج شنبه گذشته) در سامانه سنا میانگین فروش هر یورو ۱۳ هزار و ۷۳۴ تومان و هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۸۱۹ تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو ۱۰ هزار و ۳۹۸ تومان و هر دلار ۹ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رفت.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.
اقتصام**۹۱۳۲**۹۱۸۹
انتهای پیام/