افزایش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران در حالی ۳۰ هزار تومان افزایش یافت که نرخ دلار و یورو با افت همراه بود. به گزارش صافی، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون […]

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران در حالی ۳۰ هزار تومان افزایش یافت که نرخ دلار و یورو با افت همراه بود.

به گزارش صافی، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۸۷ هزار تومان فروخته شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۰ هزار تومان رشد قیمت یک میلیون و ۵۵۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه بهار آزادی با ۱۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۷۸۲ هزار تومان به فروش رسید و ربع سکه ۴۹۷ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار تومان رشد داشت.

بر این اساس سکه گرمی امروز در بازار با ۴ هزار تومان افزایش قیمت در مدت مشابه ۳۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰ تومان افت ۱۴۸ هزار و ۵۴۰ تومان داد و ستد شد.

صرافی‌های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با ۲ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۶۷ تومان فروختند. همچنین هر یورو با رشد یک تومانی در مدت مشابه ۵ هزار و ۴۹۰ تومان و هر پوند نیز با ۲۰ تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶ هزار و ۸۳۳ تومان معامله شد.