افشاگری دادستان کل درباره تحرکات اخیر جریان شیرازی

دادستان کل کشور گفت:شب گذشته تعدادی از وابستگان به فرقه شیرازی به سفارت ایران حمله کردند که وابستگی این جریان به انگلیس محرز است. به گزارش صافی، محمد جعفر منتظری در گفتگوی ویژه‌ خبری با اشاره به حادثه حمله به سفارت ایران در لندن گفت: از طرف دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت پیامی به فرقه […]

دادستان کل کشور گفت:شب گذشته تعدادی از وابستگان به فرقه شیرازی به سفارت ایران حمله کردند که وابستگی این جریان به انگلیس محرز است.

به گزارش صافی، محمد جعفر منتظری در گفتگوی ویژه‌ خبری با اشاره به حادثه حمله به سفارت ایران در لندن گفت: از طرف دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت پیامی به فرقه شیرازی داده شد که دست از این حرکت بردارید که متاسفانه پذیرفته نشد.

وی با بیان اینکه مرکز این حرکت در قم است ،اظهار داشت: اخیرا یکی از وابستگان این جریان برخلاف موازین قانونی حرکتی انجام داد که حرکت مجرمانه است.

منتظری افزود: دادسرای ویژه روحانیت این آقا را چند بار احضار کرده بود و از پاسخ مثبت و حضور استنکاف کرده بود تا اینکه طبق قانون مسئولین این شخص را بازداشت کردند. پیرو این احضار و بازداشت عده ای در برخی کشورهای همسایه تعرضاتی کردند که به نظر ما حرکات ناشایستی بود.

دادستان کل کشور با اشاره به وابستگی این جریان به انگلیس گفت: شب گذشته تعدادی از وابستگان این گروه به سفارت ایران یورش بردند و وابستگی این جریان به انگلیس محرز است و مدارک فراوانی است که این جریان در انگلستان تحت حمایت دولت انگلستان انجام می شود.