امام جمعه تبریز:

ایستادگی، تنها جواب دندان شکن به آمریکایی ها

صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : ایستادگی و مقاومت ملی ، تنها گزینه ایران در برابر یاوه گویی های سران کاخ سفید است .

به گزارش صافی، آیت الله محسن مجتهد شبستری امشب در یادواره شهدای بخش ممقان افزود : مردم کشورمان امسال پرشور تر از سالهای قبل با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، جواب یاوه گویی های رئیس جمهور تازه کار آمریکا را خواهند داد و مقاومت در برابر استکبار را فریاد خواهند زد.

وی با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ تصریح کرد : سخن از تهاجم نظامی آمریکا به ایران فقط بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است چرا که دشمنان انقلاب می دانند اگر کوچکترین تعرضی به مرزهای کشورمان بکنند با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایرانی ها روبه رو خواهند شد.

امام جمعه تبریز ، ایران را مستقل ترین و امن ترین کشور دنیا دانست و گفت : شرایط کنونی کشورمان و حضور مقتدرانه انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی به مذاق غربی ها خوش نیامده است و آنها تلاش می کنند از هر طریق ممکن به خصوص جنگ نرم ، به پیکره اجتماعی ایران ضربه وارد کنند.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد : امروز فضای مجازی به تهدید و مصیبت برای کشورمان تبدیل شده است و اگر مدیریت درستی در این فضا اعمال نشود ، برای جوانان به شدت آسیب زا خواهد بود.

وی یکی از علتهای افت علمی کشور در سالهای اخیر را مدیریت نشدن فضای اینترنت برشمرد و گفت : فضای مجازی موجب شده فرصتامام جمعه تبریز: ایستادگی ، تنها جواب دندان شکن به آمریکایی ها دانشجویان و دانش آموزان به جای اختصاص یافتن به  تحقیق و مطالعه ، در شبکه های اجتماعی بی محتوا و گاه مسموم تلف شود.

امام جمعه تبریز شرکت جوانان در نماز های جمعه ، مجالس علمی و محافل قرآنی را خنثی کننده جنگ فرهنگی دشمنان دانست.

حجت الاسلام باقرنژاد، امام جمعه ممقان هم در این مراسم گفت : این شهر مذهبی ۸۲ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و میزبان ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود : مردم انقلابی ممقان امسال ۳ تن نخودچی ، ۵۰۰ کیلو کشمش ، ۵ تن بلغور و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی برای رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سوریه ارسال کرده اند.