امام جمعه تبریز: طعم شیرین دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب ماندگار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز با رهبر معظم انقلاب گفت: طعم شیرین این دیدار برای همه ماندگار است. به گزارش صافی ، حجت‌ الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: مردم آذربایجان در […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز با رهبر معظم انقلاب گفت: طعم شیرین این دیدار برای همه ماندگار است.

به گزارش صافی ، حجت‌ الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: مردم آذربایجان در این دیدار با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و آمادگی خود را برای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری اعلام کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار اظهار کرد: ایشان در این دیدار از مردم آذربایجان به خاطر فداکاری هایی که در راه اسلام و انقلاب انجام داده اند قدردانی کردند و تجلیل ایشان برای مردم این خطه از سرزمین اسلامی افتخار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه فرمودند که انتقاد از عملکرد برخی مسئولان نباید منجر به زیرسئوال رفتن نظام اسلامی و دستاوردهای آن شود.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مشکلات در برقراری عدالت در کشور ادامه داد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید تلاش کنند تا دغدغه رهبری در ایجاد عدالت اجتماعی برطرف شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار قرار گرفتن در مسیر ارتجاع، اشرافی‌گری، رفاه و تجمل گرایی را از آسیب ها و آفت های جامعه اسلامی اعلام کردند.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه در خصوص توجه به جوانان توصیه‌های اکید دارند زیرا آینده‌سازان مرز و بوم ایران اسلامی همین جوانان هستند.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به برگزاری کنفرانس مونیخ افزود: در این کنفرانس نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اجرای یک شو تلویزیونی تکه آهنی را نشان داد و مدعی شد که این قطعه‌ای از پهباد ایرانی است.

وی گفت: اقدام های رژیم صهیونیستی برای ایران ‌هراسی، روشی منسوخ است و حنای آن ها دیگر رنگی ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون محور مقاومت وارد مرحله بازدارندگی شده است، گفت: سرنگونی هواپیمای صهیونیستی از سوی ارتش سوریه حاکی از این موضوع است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اغتشاش اخیر در تهران در شب شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: در این اغتشاش عده‌ای از افراد منتسب به گروهی خاص به اموال عمومی آسیب وارد کردند و پنج نفر از ماموران نیروی انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند.

وی گفت: مسوولان قضایی و امنیتی باید با عوامل این اغتشاش که امنیت کشور را به مخاطره انداخته اند برخورد شدید کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر کمک به قشر آسیب پذیر جامعه در آستانه سال جدید ادامه داد: جمع آوری دستفروشان راه چاره نبوده بلکه باید مکانی برای امرار معاش آنان اختصاص داد.

انتهای پیام /