امام جمعه هشترود:

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگ در منطقه بود

صافی - امام جمعه هشترود گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگ در منطقه بود.

هشترود- امام جمعه هشترود گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگ در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر امروز یک شنبه در دیدار با مسئولان ادارات به مناسبت دهه فجر گفت: فعالیت جوانان ایرانی در رشد فرهنگی و علمی درطول این ۴۰ سال ستودنی است.

رحیمی افزود: در رشد فرهنگی قدرت ابتکار و خلاقیت اقشار ملت به ثمر نشست، هرساله شاهد پیروزی های نخبگان ایرانی در رشته های مختلف در سطح جهانی هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی را باید سراغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران و منطقه، جهان اسلام و غیر اسلام دانست.

فرماندار هشترود نیز در این دیدار گفت: در۴۰سال گذشته در شاخص های عمده ای مثل آموزش، بهداشت، اقتصاد و صادرات غیر نفتی و عدالت و رفاه اجتماعی تحولات قابل ملاحظه ای ایجاد شده است.

امین امینیان یادآور شد: انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد. این انقلاب بزرگ دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم ارباب رجوع نیز اشاره کرد و گفت: همه مسئولان ادارات وظیفه دارند که به کسانی که به ادارات مراجعه می کنند مورد احترام واقع شوند و در صورت امکان هرگونه درخواست اداری دارند درصورت امکان حل وفصل شود.

وی تاکید کرد: ارباب رجوع ولی نعمتان ما هستند و ما به خاطر این مردم در پشت میزهای خدمت نشسته ایم، وظیفه ما این است که در راه اندازی مشکلات و درخواست های آنان نهایت تلاش و کوشش خود را کنیم.

انتهای پیام/