اهدای عضو جان ۴ نفر را نجات داد

صافی - اعضای یک جوان 41 ساله که دچار سکته مغزی شده بود جان چهار بیمار نیازمند را نجات داد.

چهار عضو نادر الهی جوان ۴۱ ساله کوثری که یک هفته پیش بر اثر سکته مغزی دچارمرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده در اقدامی خداپسندانه به بیماران نیازمند اهدا شد و به ۴ تَن زندگی دوباره بخشید.

وحید کنعانی، فرماندار شهرستان کوثر، عصر امروز به همراه جمعی از مسؤولان شهرستانی با حضور در جمع خانواده مرحوم نادر الهی در شهر کوثر از ایثار و حس همنوع‌دوستی و نجات زندگی چهار تَن از هموطنان نیازمند عضو برای شروع زندگی دوباره تشکر کرد.

وی ضمن ارزشمند و خداپسندانه خواندن این کار بزرگ و فرهنگ اهدای عضو در کشور گفت: در شهرستان کوثر این سومین مورد از اهدای عضو است که از اردیبهشت سال ۹۶ تاکنون صورت می‌گیرد.

برادر مرحوم نادر الهی هدف از اهدای عضو را در وهله اول، وصیت مرحوم برادرش عنوان کرد و گفت: طبق تصمیم خانواده؛ جلب رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها باید اولویت هر فردی در زندگی شخصی و اجتماعی‌اش باشد که باعث این تصمیم در نجات جان ۴ انسان دیگر شد.

دکتر محمدرضا خلفی زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوثر نیز اظهار کرد: دو کلیه، قلب و کبد این مرحوم در بیمارستان امام خمینی تهران به چهار فرد نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره‌ای به آنان بخشید.