اولویت اصلی فدراسیون تنیس روی میز استعدادیابی است

قزوین – ایرنا – رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر این رشته در میادین برون مرزی، استعدادیابیا ر به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار داده ایم. به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی شامگاه پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان قزوین افزود: استعدادهای فراوانی در این […]

قزوین – ایرنا – رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر این رشته در میادین برون مرزی، استعدادیابیا ر به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی شامگاه پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان قزوین افزود: استعدادهای فراوانی در این رشته وجود دارد که تلاش داریم آنها را شناسایی و پرورش دهیم.
این مسئول ورزشی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به امکانات بالای قزوین در این رشته، انتظار می رود این استان به قطب اصلی تنیس روی میز ایران تبدیل شده و میزان مدال آوری کشور را در سطح جهانی افزایش دهد.
وی خاطر نشان کرد: استان قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و خاص خود می تواند محل اردوی تیم های مختلف تنیس روی میز بوده و به کمپ کشور در این زمینه تبدیل شود.
رییس فدراسیون تنیس روی میز در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هیچ فدراسیونی در بخش حامیان مالی به اندازه فدراسیون تنیس روی میز دارای پشتوانه مالی نیست و این فدراسیون بدون کمترین بدهی همواره به عنوان رشته محبوب در جامعه عرض اندام می کند.
در این مجمع انتخاباتی، داود محمدی با کسب ۱۵ رای برای چهارسال دیگر در سمت ریاست هیات تنیس روی میز استان قزوین ابقا شد.
۶۱۰۴*۶۱۰۱
انتهای پیام/