ایران فردا به مصاف عراق می رود

تهران- ایرنا- رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا انتخابی جام جهانی پاراگوئه روز (پنجشنبه) به میزبانی تایلند آغاز می شود که تیم ایران فردا در نخستین دیدار از مرحله گروهی به مصاف عراق می رود. به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، این رقابت ها با حضور ۱۵ تیم در چهار گروه در روزهای ۱۶ تا […]

تهران- ایرنا- رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا انتخابی جام جهانی پاراگوئه روز (پنجشنبه) به میزبانی تایلند آغاز می شود که تیم ایران فردا در نخستین دیدار از مرحله گروهی به مصاف عراق می رود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، این رقابت ها با حضور ۱۵ تیم در چهار گروه در روزهای ۱۶ تا ۲۶ اسفند برگزار می شود.
در گروه نخست تیم های تایلند، افغانستان، مالزی، فلسطین قراردارند و در گروه دوم امارات با لبنان، چین و قرقیزستان هم گروه است.
ژاپن، بحرین، قطر و کویت هم در گروه سوم جای گرفت و ایران در گروه چهارم با عراق و عمان هم گروه است.
امروز در مرحله گروهی چهار دیدار برگزار می شود که لبنان و چین ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف هم می روند. دومین دیدار هم ساعت ۱۴بین تیم های افغانستان و مالزی برگزار می شود. امارات و قرقیزستان هم ۱۵:۳۰ و تایلند و فلسطین هم ساعت ۱۷ به میدان می روند.
از ایران محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، مصطفی کیانی، محمد مرادی، علی میرشکاری، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی و محمد معصومی‌زاده در ترکیب تیم اعزامی حضور دارند.
شاگردان «مارکو اوکتاویو» فردا- جمعه- ساعت ۱۵:۳۰ در نخستین دیدار برابر تیم عراق به میدان می روند و ۲۱ اسفند هم برابر تیم عمان حاضر می شوند.
ورزشی*۹۲۵۰ * ۳۰۶۳
انتهای پیام/