سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی:

این پیروزی متعلق به بازیکنان است/امروز بازی رابه خوبی کنترل کردیم

صافی - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این پیروزی متعلق به بازیکنان است. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنان تشکر می کنم.

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این پیروزی متعلق به بازیکنان است. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنان تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی شامگاه امروز جمعه در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان در تبریز گفت: امروز شش گل زدیم و چند گل هم نزدیم. خیلی خوب کار کردیم و از بازیکنان و هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی سپس افزود: همین که امروز گل نخوردیم هم نکته جالبی بود. در بازی قبل هم گل دریافت نکردیم.

وی سپس با بیان اینکه کاری کردیم که استقلال خوزستان حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم، ادامه داد: در تیم‌ های بزرگ شما مجبورید برخی اوقات بازی را کنترل کنید و ما همین کار را انجام دادیم.

تقوی با اشاره به اینکه بازیکنان تراکتورسازی نشان دادند که چقدر بزرگ هستند، گفت: بازیکنان ما خوب بودند و نشان دادند پیروزی می‌ خواهند و نه فقط بازیکنان ملی بلکه بقیه بازیکنان هم همین طور، هر کاری بود انجام دادند.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه اتفاق بزرگی برای ما رخ داد که گل نخوردیم، ادامه داد: من از بازیکنانم راضی هستم.

وی سپس ادامه داد: در فوتبال شما همیشه نمی‌توانید با یک ریتم یکسان بازی کنید و نمی‌شود ۹۰ دقیقه حریف را زیر فشار قرار داد. من معتقدم این برد متعلق به بازیکنان است چون آن‌ها ثابت کردند نیازی‌ به مربی ندارند و همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.

وی افزود: اتفاق بزرگی‌ که در این دیدار برای ما افتاد این بود که گل نخوردیم. اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم.

مربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: فلسفه مربیگری من این است که از توانایی بازیکنانم به نحو احسن استفاده کنم و از این طریق بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

تقوی تصریح کرد: ما از تجارب گذشته استفاده می کنیم. مهمترین موضوع در فوتبال کنترل جریان بازی است و تیمی که بتواند بازی را کنترل کند به پیروزی می‌رسد. در بین ‌دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و آنها گفته‌هایم را به نحو احسن در زمین مسابقه پیاده کردند.