ایکاردی بازوبند کاپیتانی اینتر را از دست داد

تهران- ایرنا- باشگاه اینترمیلان اعلام کرد که «سمیر هندانوویچ» از این پس به جای «مائورو ایکاردی» بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می بندد. به گزارش ایرنا، تارنمای خبری فوتبال ایتالیا روز چهارشنبه نوشت: باشگاه ایتالیایی در اقدامی غیرمنتظره با انتشار توئیتی خبر پس گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی را تایید کرد. این […]

تهران- ایرنا- باشگاه اینترمیلان اعلام کرد که «سمیر هندانوویچ» از این پس به جای «مائورو ایکاردی» بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می بندد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری فوتبال ایتالیا روز چهارشنبه نوشت: باشگاه ایتالیایی در اقدامی غیرمنتظره با انتشار توئیتی خبر پس گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی را تایید کرد.
این اتفاق در بحبوحه روابط متشنج بین ایکاردی و این باشگاه رخ داده و این در حالی است که مهاجم آرژانتینی همچنان بر سر امضای قراردادی جدید و ماندن در سن سیرو مردد است.
در سوی مقابل، هندانوویچ پس از جدایی از اودینزه و پیوستن به نراتزوری در سال ۲۰۱۲، تاکنون ۲۷۵ بازی برای اینتر انجام داده است.
ایکاردی و اینتر پیش تر رویای فتح لیگ قهرمانان را با صعود بارسلونا و تاتنهام به عنوان تیم های اول و دوم گروه (B) به مرحله یک هشتم، برای یک سال دیگر هم بر باد رفته دیده و پس از تساوی زجرآور در سن سیرو مقابل آیندهوون، لیگ اروپا به تنها راه تسلی آنها تبدیل شد.
تیم اینتر هم اکنون با ۲۰ امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین بلامنازع سری آ یعنی یوونتوس و ۹ امتیاز فاصله با تیم رده دومی ناپولی، با ۴۳ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارد.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/