سرمربی نفت آبادان:

بارش باران کار ما را سخت کرد/ بازی متعادلی را شاهد بودیم

صافی - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می توانستیم یک امتیاز در تبریز بگیریم ولی بارش باران کار ما را سخت کرد چراکه بازیکنان من آشنایی با این زمین نداشتند.

نشست خبری بعداز بازی سرمربیان دو تیم ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان عصر امروز یک شنبه بعداز شکست تیم آبادانی، برگزار شد.

پائولو سرجیو سرمربی نفت آبادان در این نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازی متعادلی را شاهد بودیم، بارش باران قبل از بازی شرایط را تغییر داد و سرعت بازی را افزایش داد، بعضی از بازیکنان من با این شرایط آشنا نبودند ولی در کل بازی متعادلی بود.

وی سپس در خصوص برتری تیم تبریزی اظهار داشت: تنها چیزی که در این بازی تفاوت بین دو تیم را رقم زد ضربه ایستگاهی بود که به گل تبدیل شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان سپس با اشاره به سردی هوای تبریز گفت: سردی هوا تاثیری در نمایش ما در این بازی نداشت بلکه خیسی زمین تاثیرگذار بود. برخی از بازیکنان من با این زمین خیس وفق پیدا نکردند.

سرجیو سپس افزود: روش بازی ما روی زمین و سرعت بازی ما بالا است به خاطر همین خیس بودن زمین اجازه نداد روی بازی مسلط باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ماشین‌سازی خیلی دفاع فشرده‌ای داشت، گفت: ما هر کاری کردیم نتوانستیم موقعیت زیادی ایجاد کنیم. وقتی هم که ما گل را دریافت کردیم خیلی که مشکل بود که به بازی برگردیم و جبران کنیم.

وی افزود: چند تعویض مردم که به تیم جان بدهم. چند ضربه ایستگاهی به دست آوردیم اما استفاده نکردیم. همچنین دو، سه بازیکن من چندان خوب نبودند.

سرجیو با تاکید بر اینکه در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، گفت: چون گل خوردیم و جبران آن برای ما سخت شد برای همین بازنده از زمین خارج شدیم.

انتهای پیام/