بازیکنی که کار شفر را در خط حمله سخت می‌کند

مهاجم تیم فوتبال استقلال نمی‌خواهد جایگاهی که با سختی در خط حمله این تیم به دست آورده را به راحتی از دست بدهد. به گزارش خبرنگار مهر، یکی از خریدهای زمستانی وینفرد شفر، «ایسما»، مهاجم پرتغالی – گینه‌ای است که با سر و صدای زیاد آبی پوش شد تا خلاء یک مهاجم گل زن و […]

مهاجم تیم فوتبال استقلال نمی‌خواهد جایگاهی که با سختی در خط حمله این تیم به دست آورده را به راحتی از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از خریدهای زمستانی وینفرد شفر، «ایسما»، مهاجم پرتغالی – گینه‌ای است که با سر و صدای زیاد آبی پوش شد تا خلاء یک مهاجم گل زن و تمام کننده را در پیشانی خط حمله آبی پوشان از بین ببرد.

اسماعیل گونکالوس یا همان ایسما، گرچه قدری دیر، اما بالاخره به تمرینات آبی پوشان اضافه شد و دیروز برای اولین بار از این بازیکن در یک بازی دوستانه رونمایی شد. مهاجم جدید آبی‌ها هنوز آنطور که باید و شاید در این تیم جا نیفتاده اما برای اولین محک عملکرد قابل قبولی داشت.

حضور این مهاجم خارجی در استقلال طبیعتا می‌تواند فضا را برای مهاجمان این تیم به خصوص روح الله باقری قدری تنگ کند. باقری که فصل گذشته در تیم لیگ یکی خونه به خونه توپ می‌زد و بعنوان سهمیه لیگ یکی پیراهن استقلال را در ابتدای فصل بر تن کرد، بیشتر از انتظاری که از او می‌رفت در این تیم درخشید و با زحمت زیادی که کشید توانست جایگاه خوبی در تیم استقلال ایجاد کند.

باقری که به سختی جایگاه مناسبی در ترکیب ثابت آبی‌ها به دست آورده بود دوست ندارد این جایگاه را در نیم فصل دوم از دست بدهد و لذا رقابتی سخت با «ایسما» خواهد داشت.

باقری تنها بازیکن استقلال است که در این فصل برای این تیم در هر سه جامی که حضور داشت گلزنی کرد تا از این حیث چهره شاخص آبی ها باشد.

انتهای پیام/