بازی برابر تراکتور همیشه سخت است

تبریز- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی در تبریز و برابر تراکتورسازی و هواداران زیاد این تیم همیشه سخت است و شکست بدی را متحمل شدیم. به گزارش خبرنگار مهر، میگوئل تکسیرا عصر امروز جمعه بعداز باخت سپاهان برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. تراکتورسازی هواداران زیادی دارد […]

تبریز- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی در تبریز و برابر تراکتورسازی و هواداران زیاد این تیم همیشه سخت است و شکست بدی را متحمل شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میگوئل تکسیرا عصر امروز جمعه بعداز باخت سپاهان برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. تراکتورسازی هواداران زیادی دارد بازی در خانه این تیم سخت است.

وی سپس با تاکید بر اینکه بازی خیلی سختی را داشتیم، ادامه داد: دو تیم بزرگ لیگ برتر روبه‌ روی هم بازی می ‌کردند و می ‌دانستیم با هوادارانی که تراکتورسازی دارد، بازی در تبریز سخت است.

تکسیرا با اشاره به اینکه تیمش بازی را خوب شروع کرد، ادامه داد: از جلو تیم تراکتورسازی تبریز را پرس کردیم ولی تراکتورسازی در نیمه اول بهتر بود و به گل رسید.

وی با بیان اینکه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم، گفت: غیر از آن ضربه، فرصت دیگری برای هیچ تیمی نبود. البته در نیمه اول تراکتورسازی قدرت بیشتری داشت.

تکسیرا با تاکید بر اینکه برخی از بازیکنان ما در این بازی نتوانستند درست بازی کنند، افزود: نیمه دوم تلاش خود را بیشتر کردیم و از جلو پرس کردیم و سعی کردیم مقابل تراکتور بایستیم. متاسفانه تاکنون نباخته بودیم و امروز نتوانستیم برنده بازی باشیم.

وی سپس در خصوص داور بازی نیز گفت: این داور اولین بار نیست که برای ما سوت می‌زند و نمی ‌دانم که آن صحنه خطا بود یا نه ولی قبل از آن روی سجاد شهباززاده خطا شد. نمی ‌دانم بر حسب اتفاق است یا موضوع دیگر ولی سال گذشته هم همین داور برای ما قضاوت کرد و در تبریز باختیم. آیا اشکان خورشیدی داور اختصاصی تراکتورسازی است؟!

مربی سپاهان با اشاره به اینکه تیمش توانست موقعیت‌ هایی خلق کند، گفت: نتوانستیم گل بزنیم و زمانی که ما خیلی خوب بودیم آن پنالتی اتفاق افتاد. مشخص است بعد از دریافت دو گل کار سخت می شود.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است، گفت: با وجود هوادارانش کار را برای حریفان سخت ‌تر می ‌کند، ما تا آخر جنگیدیم.

وی با بیان اینکه ما ضعیف نبودیم و خیلی خوب کار کردیم، گفت: تراکتورسازی در نیمه اول بهتر بود و مغلوب توان این تیم شدیم اما در نیمه دوم سپاهان بهتر بازی کرد.

تکسیرا با اشاره به اینکه ما از تراکتورسازی ضعیف ‌تر نبودیم، افزود: از حریف بهتر کار کردیم. ما با تعویض‌هایی که داشتیم سمت راست خود را فعال ‌تر کردیم و باعث شدیم تراکتورسازی عقب ‌نشینی کند.

وی ادامه داد: بعد از پنالتی طبیعی است که تیم روحیه خود را از دست بدهد. ضمن اینکه هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و برگشتن به بازی در این شرایط بسیار سخت است.

مربی سپاهان با بیان اینکه تراکتور با هوادارانش بسیار قدرتمند است، گفت: در مجموع بازی زیبایی بو ولی .بازهم تاکید می ‌کنم نیمه اول برخی بازیکنان تراکتورسازی در حد خود نبودند و نیمه دوم که خوب شدیم تراکتوری‌ها به خوبی دفاع کردند.

انتهای پیام/