بازی بزرگی را پیروز شدیم/ شایسته این ۳ امتیاز بودیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: بازی بزرگی را پیروز شدیم. به گزارش خبرنگار مهر، جرج لیکنز عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تیمم تقدیم می کنم. شایسته این ۳ امتیاز بودیم. […]

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: بازی بزرگی را پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جرج لیکنز عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تیمم تقدیم می کنم. شایسته این ۳ امتیاز بودیم.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که بازیکنان هرچه ما می خواستیم را انجام دادند، ادامه داد: از بازیکنان تیمم راضی هستم، یک بازی به خصوصی بود و خیلی خوب توانستیم نقاط قوت تیم اصفهانی را کنترل کنیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

لیکنز با تاکید بر اینکه تیم سپاهان تیم خوبی بود، گفت: اگر موقعیت آنها در نیمه اول گل می شد کار ما در نیمه دوم خیلی سخت می شد. امروز عملکرد بازیکنان ما خیلی خوب بود و ساسان انصاری نیز که مقابل تیم سابقش بازی می کرد عالی بود و گل زیبایی به ثمر رساند.

وی ادامه داد: نبردهای یک بر یک را ما پیروز شدیم و بازیکنان تیمم توانستند در میانه زمین نیز خوب کار کنند. خیلی از هواداران تیمم نیز تشکر می کنم که در این هوای سرد تبریز به ورزشگاه آمدند و روحیه تیمی بالای ما خیلی به این پیروزی و نتیجه خوب کمک کرد.

وی با بیان اینکه فشار را از روی بازیکنان تیمم برداشته ام، افزود: امروز بازیکنان ما حداکثر توانی که داشتند را استفاده کردند و نتیجه خوبی بدست آمد.

لیکنز با تاکید بر اینکه بعداز پیروزی برابر استقلال توقعات از ما بالاتر رفته است، گفت: ما باید روی بلند مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کنیم و نمی شود یک شبه نتیجه گرفت. فشار روی ما زیاد است و تلاش می کنم این فشار را از روی بازیکنان بردارم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه نتایج خانگی ما خیلی خوب بوده است، گفت: هدف ما این است که همه بازی ها را پیروز شویم.

وی سپس با بیان اینکه واقعا به عملکرد تیمم افتخار می کنم، گفت: بازی دشواری بود و بازیکنان من را ناامید نکردند، برنامه ریزی هایی که داشتیم به خوبی پیش رفت. نتیجه ای که گرفتیم و دو بر صفر پیروز شدیم حق ما بود و شایسته آن بودیم.

وی همچنین ادامه داد: همان‌ طور که روز گذشته گفته بودم می ‌خواستیم برابر سپاهان نمایشی داشته باشیم که در حد تراکتورسازی باشد و آن چیزی که انتظار داشتیم همین بود. خوشحالم که بازیکنان هم آن چیزی که می ‌خواستیم را اجرا کردند و ما به پیروزی رسیدیم در شرایطی که گلی هم دریافت نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال پیشرفت بودیم و باید روی بلند مدت برنامه‌ ریزی کرد، گفت: امروز به خاطر کیفیت خوب زمین برنامه‌هایی که داشتیم را اجرا کردیم، اما هفته گذشته این اتفاق رخ نداد.

لیکنز با اشاره به اینکه روی سوگیتا و اسماعیلی‌ فر پنالتی شد ولی دارو نگرفت، گفت: باید انتقادپذیر باشم و داور می ‌توانست زودتر برای ما پنالتی بگیرد ولی شاید در آینده صحبت کنم که مسی و رونالدو به تیم ما بیایند تا شما از عملکرد خط حمله راضی باشید.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه ما می ‌توانستیم بگوییم داوری به ضرر ما بود، گفت: دوست دارم درخصوص مسائل فنی صحبت کنم تا موضوعات حاشیه‌ ای. سپاهان تیم قدرتمندی است و ما تاکتیک خود را تغییر ندادیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم.

وی سپس افزود: هرگز قولی نمی ‌دهم و فقط قول می ‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و انتظاری که دارم این است به بازیکنانم اعتماد به نفس بدهید و با اینکه انتقاد خوب است ولی نباید از حد بگذرد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص شجاعی نیز گفت: نمی‌ دانم چرا همه درباره یک بازیکن صحبت می‌کنند در حالی که بسیاری از بازیکنان بودند که در مواقع پرس بازیکنان حریف توپ را از دست می ‌دادند.

وی افزود: ۳۴ سال است کار مربیگری می‌ کنم و سعی می ‌کنم حداکثر استفاده را از بازیکنانم انجام دهم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌خواهم یک تیم خوب بسازم.

لیکنز در خصوص تعویض هایش نیز توضیح داد: وقتی تیمم نیاز به تعویض نداشته باشد این کار را انجام نمی دهم چراکه بازیکنانم خوب بازی می ‌کردند و اگر زود این کار را انجام می ‌دادم کار بچگانه‌ای بود.

وی در خصوص بازیکنان سابق تراکتور گفت: تعدادی از بازیکنان سابق تراکتورسازی امروز مقابل ما قرار گرفتند که به نوعی داربی محسوب می‌ شد و در کل بازی خوبی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/