بازی در تبریز سخت است/ به دنبال ۳ امتیاز هستیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: بازی در تبریز و مقابل هواداران پرشمار تراکتورسازی خیلی سخت است. به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد در تبریز گفت: بازی سختی در تبریز مقابل تیم خوب تراکتورسازی داریم. وی با تاکید […]

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: بازی در تبریز و مقابل هواداران پرشمار تراکتورسازی خیلی سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد در تبریز گفت: بازی سختی در تبریز مقابل تیم خوب تراکتورسازی داریم.

وی با تاکید بر اینکه فردا مقابل تیم خوب و تقویت شده‌ای بازی داریم، ادامه داد: تراکتور نتایج خوبی کسب کرده است و من نیز خاطرات خوبی از تراکتور و مردم تبریز دارم.

گل محمدی با بیان اینکه امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و جوانمردانه ای باشیم، ادامه داد: با توجه به وضعیت جدول و امتیازاتی که دو تیم کسب کردند فکر می‌کنم بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌های آنها باشد.

سرمربی پدیده با تاکید بر اینکه ما آماده بازی هستیم، افزود: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به وضعیت جدول، بازی فردا یکی از بازی‌های مهم تیم به حساب می‌آید.

وی گفت: با توجه به کیفیت خوبی که تراکتور دارد بازی سختی در پیش داریم اما ما هم از پیش بازنده نیستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی همچنین به شدت از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و مدعی شد هیچ‌کدام از مربیان از این وضعیت رضایت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما است، گفت: بازیکنان جون تیمم امیدوارم مقابل دژاگه، شجاعی و حاج صفی بتوانند عرض اندام کنند، بازیکنانی که هم از نظر اخلاقی و هم حرفه‌ای جزو خوب های ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امیدوارم بازیکنان بتوانند بهره لازم را از این مسابقه ببرند، امیدواریم این بازی برای هواداران تراکتور هیجان و کیفیت خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم خواهیم بود، افزود: امیدوارم همه از بازی فردا لذت ببرند.

گل محمدی با بیان اینکه هزینه‌ای که برای پدیده شد در مقایسه با تیم‌های دیگر ناچیز بوده است، ادامه داد: ما در شروع فصل بازیکن لیگ برتری جذب نکردیم و شش، هفت بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر جذب کردیم که همه آنها توانایی‌های خود را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه کار خاصی انجام ندادیم و فقط اراده بازیکنان برای پیشرفت خیلی خوب بود، گفت: روزهای سختی را در نیم فصل اول گذراندیم ولی با اراده‌ای که بازیکنان داشتند و با حمایتی که هواداران کردند، توانستیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما در یارگیری ابتدای فصل چند بازیکن از لیگ یک گرفتیم که همه آن‌ها توانایی خودشان را نشان دادند و هزینه‌ای که برای تیم ما شد در مقایسه با تیم‌های دیگر بسیار کم‌تر بود و فکر نمی‌کنم بیش‌تر از ۱۲ میلیارد هزینه کرده باشیم.

وی ادامه داد: حمایت هواداران پدیده بیشترین عاملی بود که باعث شد روند خوب مان را حفظ کنیم و الان هم جزو تیم‌های بالای جدول هستیم.

گل محمدی در خصوص پیش بینی اش از ادامه لیگ برتر گفت: هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم جواب محبت‌های هواداران را بدهیم.

وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل هواداران تراکتور سخت است، گفت: هدف ما گرفتن سه امتیاز است. تیم ما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای امتیاز بازی می‌کنیم و اگر یک امتیاز هم از تیم تراکتور بگیریم یک پیروزی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/