برائت هواداران نساجی از درگیری با سرخپوشان

ساری – ایرنا – رئیس کانون هواداران نساجی مازندران از آنچه که بعضی رسانه ها درگیری هواداران نساجی با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در قائمشهر نامید ، اعلام برائت کرد. رضا نادری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هرگونه درگیری هواداران تیم نساجی با کاپیتان سرخپوشان را تکذیب کرد و گفت : […]

ساری – ایرنا – رئیس کانون هواداران نساجی مازندران از آنچه که بعضی رسانه ها درگیری هواداران نساجی با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در قائمشهر نامید ، اعلام برائت کرد.

رضا نادری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هرگونه درگیری هواداران تیم نساجی با کاپیتان سرخپوشان را تکذیب کرد و گفت : بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در هتل ' نوید ' شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائمشهر نداشتند.
شبکه های مجازی و بعضی از رسانه های محلی در مازندران امشب از حمله به سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در هنگام حضور در هتل محل اقامتش خبر دادند و اعلام کردند که کاپیتان از ناحیه گردن به صورت سطحی مصدوم شد.
رئیس کانون هواداران نساجی افزود : هواداران نساجی بارها به دلیل اخلاق خوب ورزشی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن مورد تقدیر قرار گرفته اند و هرگونه درگیری با تیم های رقیب را محکوم می کنند.
وی گفت : درگیری با کاپیتان سرخپوشان هیچ ارتباطی به هواداران نساجی قائمشهر ندارد و ما همواره ضمن حمایت از تیم محبوبمان نساجی در داخل و خارج از زمین ، احترام به تیم رقیب را وظیفه خود می دانیم.
بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس که زمینی به استان مازندران سفر کردند ، ساعت ۱۹ امشب وارد شهر ساری مرکز استان شدند و در هتل نوید واقع در سه کیلومتری غرب این شهر اقامت گزیدند.
تاخیر در اعزام تیم پرسپولیس به مازندران باعث شد تا با وجود هماهنگی با مدیر رسانه ای این باشگاه ، برانکو سرمربی این تیم امشب در نشست خبری پیش از مصاحبه حضور پیدا نکند .
غیبت برانکو در کنفرانس خبری انتقاد خبرنگاران مازنی را به دنبال داشت که حدود سه ساعت در انتظار مصاحبه بودند .
نساجی قائمشهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا جمعه ساعت ۱۶ میزبان تیم صدر نشین پرسپولیس تهران است.
۶۹۸۲/۱۶۵۴
انتهای پیام/