برای افتتاح موزه ورزش کار شبانه روزی در حال انجام است

وزیر ورزش با بیان اینکه تاریخ نباید افتخارآفرینی های ورزشکاران را فراموش کند، گفت: برای افتتاح موزه ورزش کار شبانه روزی در حال انجام است. به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ضمن تقدیر از اقدام صورت گرفته برای تشکیل موزه ورزش گفت: باید از آقای صالحی امیری تشکر کرد که با نگاه فرهنگی شرایط […]

وزیر ورزش با بیان اینکه تاریخ نباید افتخارآفرینی های ورزشکاران را فراموش کند، گفت: برای افتتاح موزه ورزش کار شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ضمن تقدیر از اقدام صورت گرفته برای تشکیل موزه ورزش گفت: باید از آقای صالحی امیری تشکر کرد که با نگاه فرهنگی شرایط را برای ایجاد موزه فراهم کرد.

وی ادامه داد: این جزو مطالبات جامعه ورزش بود که شرایطی فراهم شود که یادبودهای آنها به نمایش گذاشته شود. به هر حال باید یادآوری شود که تاریخ ورزش ایران و افتخاراتش توسط چه کسانی رقم خورده است.

وزیر ورزش یادآور شد: پیش از هم برخی دیگر ورزشکاران یادبود و مدال خود را تقدیم موزه کردند. بعضی از این مدال ها جزو بهترین افتخارات و یادبودهای ورزشکاران هستند که تقدیم موزه شده است.

سلطانی فر با بیان اینکه ورزش ایران خاطرات زیادی از قهرمانی های ورزشکاران دارد، تصریح کرد: امیدواریم تا پیش از پایان سال با کار شبانه روزی که در حال انجام است، فاز نخست به طور کامل افتتاح شود. فاز دوم هم به زودی در همین مکان افتتاح می شود.

وزیر ورزش با ارزوی موفقیت برای ورزشکاران و روسای حاضر در جلسه گفت: امیدواریم نسل ورزش با بینش و نگاه خود در مسیر توسعه ورزش نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/