برتری استقلال برابر پارس جنوبی جم در نیمه نخست

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم استقلال امشب در نیمه نخست دیدار برابر پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیشی گرفتند. به گزارش ایرنا؛ شاگردان «وینفرد شفر» در نخستین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر که در ورزشگاه «آزادی» در جریان است، با نتیجه ۲ برصفر پارس جنوبی را مغلوب کرد. […]

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم استقلال امشب در نیمه نخست دیدار برابر پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیشی گرفتند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «وینفرد شفر» در نخستین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر که در ورزشگاه «آزادی» در جریان است، با نتیجه ۲ برصفر پارس جنوبی را مغلوب کرد.
ابتدا «عماد میرجوان» بازیکن تیم پارس جنوبی جم با گل به خودی استقلال را جلو انداخت و سپس «پاتوسی» بازیکن جدید خارجی استقلال با گلزنی برای تیم خود فاصله را ۲ برابر کرد.
در دقیقه ۱۱ «پاتوسی» که برای نخستین بار در ترکیب پسران آبی قرار گرفت برای تیم استقلال کرنر زد و مدافعان تیم پارس جنوبی به اشتباه دروازه «رحمان احمدی» سنگربان تیم خود را باز کردند.
در دقیقه ۲۵ پاتوسی وارد محوطه جریمه پارس جنوبی جم شد و«گادوین منشاء» دیگر مهاجم استقلال را در موقعیت مناسب گلزنی قرارداد اما با حضور به موقع مدافعان حریف این فرصت از مهاجمان استقلال گرفته شد.
در دقیقه ۲۷ «الله یار صیاد منش» با ارسالی بلند، پاتوسی را که از کمند مدافعان حریف رها شده بود در موقعیت مناسب برای گلزنی قرارداد که رحمان احمدی دروازه بان پارس جنوبی جم ضربه سر مهاجم استقلال را مهار کرد.
در دقیقه ۲۹ صیاد منش مهاجم تیم استقلال در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد که این تصمیم با اعتراض گروهی بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی همراه شد اما داور به اعتراض آنان توجهی نکرد.
در دقیقه ۳۰ «وریا غفوری» پشت ضربه پنالتی ایستاد اما رحمان احمدی دروازه بان پارس جنوبی جم ضربه غفوری را به بیرون فرستاد و غفوری را ناکام گذاشت.
در دقیقه ۳۳ احمدی یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. او در این دقیقه با «محمد دانشگر» که در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرارگرفت و ضربه بازیکن استقلال را با عکس العمل به موقع دفع کرد و آن را به بیرون زد.
در دقیقه ۳۷ پاتوسی یک بار دیگر ارزش های خود را به رخ کشید. در این دقیقه ارسال او برروی دروازه حریف بدون دخالت هیچ کدام از بازیکنان حاضر در این محوطه، وارد دروازه احمدی شد.
«حسن اکرمی» قضاوت این دیدار را برعهده دارد او به « روزبه چشمی» مدافع تیم استقلال کارت زرد نشان داد.
** ترکیب تیم استقلال تهران:
مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، گادوین منشا و الله یار صیادمنش.
**ترکیب پارس جنوبی جم:
رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، مجید علیاری، محمد نوری، کیوان امرایی و عماد میرجوان.
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/