برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه، خواست مردم از مسئولان است

خطیب جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان: برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه، خواست مردم از مسئولان است به گزارش صافی ، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث و اغتشاشات هفته اخیر […]

خطیب جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان: برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه، خواست مردم از مسئولان است

به گزارش صافی ، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث و اغتشاشات هفته اخیر در تهران گفتند: برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه، خواست مردم از مسئولان بوده و باید با این افراد به شدت مقابله شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزودند: متاسفانه برخی افراد لاابالی با وارد آوردن خسارات به اموال و اماکن عمومی و نیز منازل و اموال مردم، موجب به خطرافتادن امنیت جامعه شدند که با هوشیاری و درایت پلیس این توطئه نقش برآب شد.

ایشان با اشاره به شهادت ماموران انتظامی و بسیجیان در تامین نظم امنیت در این حوادث ادامه دادند: جسارت افراد اغتشاشگر در به خطر انداختن امنیت مردم قابل تحمل نیست.

ایشان اضافه کردند: تا زمانی که مسائل فرقه ای مخل امنیت جامعه نبوده، فعالیت آنها منعی ندارد لیکن زمانی که امنیت جامعه را به خطر اندازند نباید با این فرقه های اغتشاشگر مدارا کرد و باید ریشه آنها را سوزاند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس گفتند: این دانشمند بزرگ اسلامی با بنای رصدخانه مراغه، این شهر را در دنیا مطرح کرد.

آیت الله پورمحمدی افزودند: باوجود اینکه از رصدخانه تاریخی مراغه مخروبه ای بیش نمانده لیکن این اثر علمی و تاریخی همواره در کتب تاریخی و علمی سراسر دنیا مورد استناد قرار می گیرد.

ایشان با اشاره به رسالت مهندسان در جامعه ادامه دادند: مهندسان باید در زمینه نظارت بر ساخت و سازها که امنیت جامعه است، اهتمام کرده و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

ایشان با اشاره به روز امور تربیتی اضافه کردند: مدارس و خانواده ها باید در تربیت اسلامی فرزندان و نسل های آینده، در کنار علم آموزی به این مورد مهم نیز اهتمام داشته باشند.