برخی اعضای فراکسیون مستقلین به نحوه رای گیری اعتراض کردند

صافی - رای گیری انتخابات درون فراکسیونی مستقلین خانه احزاب ایران با حاشیه هایی همراه بود و برخی اعضای این فراکسیون به نحوه رای گیری اعتراض کردند.

برگزاری دوره هفتم مجمع عمومی خانه احزاب صبح پنجشنبه در وزارت کشور با حاشیه هایی همراه بود. «محمد زارع فومنی» و «نرگس خبازان» از حزب مردمی اصلاحات و جمعیت نظم و قانون که از فراکسیون اعتدالیون (مستقلین) خانه احزاب نامزد شورای مرکزی شده بود به رای گیری درون فراکسیونی اعتراض کردند به طوریکه فضای جلسه عمومی را متشنج کرد که با تذکر کریمی اصفهانی رییس نشست همراه بود.

همچنین رای گیری به نام برخی تشکل های فاقد مجوز هم اعتراضاتی در پی داشت.

در همین رابطه «محمد جواد محمدی نوری» بازرس خانه احزاب درباره رای دادن برخی تشکل های فاقد مجوز به خبرنگار ایرنا گفت: به عنوان بارزس خانه احزاب تاکید می کنم، تشکلی به نام «جامعه اسلامی دانشجویان کرمانشاه» وجود ندارد و «صابر میرعطایی» به دروغ توسط «محمد تبرایی» دبیر اجرایی خانه احزاب این موضوع را جا انداخته و رای گرفته است.

در ادامه، خبازان دبیرکل جمعیت طرفداران نظم و قانون درباره تخلفات صورت گرفته در انتخابات درون فراکسیون مستقلین نیز به ایرنا گفت: به شدت به انتخابات درون حزبی مستقلین اعتراض دارم، چند نفر از دوستان به زور برگه ها را از ما گرفتند و ما هم به آن ها اعتماد کردیم.

خبازان افزود: این گروه برگه های رای را به ما برنگرداندند و این موضوع جای تاسف بسیار دارد و کسی که به حزب خود خیانت کند به کشورش هم خیانت خواهد کرد.

وی افزود: من قبل از شمارش آرا به مجمع عمومی اعتراض کردم اما کسی توجه نکرد و برخورد بدی با من شد.

خبازان افزود: یک نفر از اعضای حزبی که از سوی وزرات کشور تایید نشده، رای داده است و ما به این موضوعات اعتراض داریم.

خبازان گفت: در نتیجه به همراه برخی تشکل های دیگر در نامه ای اعتراض خود را به «حمید ملانوری» مدیرکل محترم سیاسی وزارت کشور اعلام کردیم و خواستار ابطال رای گیری فراکسیون مستقلین و تجدید انتخابات این فراکسیون هستیم. همچنین در نامه تاکید کردیم که آقای میرعطایی تشکلی ندارند.

هفتمین دوره مجمع عمومی خانه احزاب در سالن همایش های وزارت کشور با حضور نمایندگان احزاب و دبیران کل در حال برگزاری است. انتخاب هیات رییسه جدید و رییس جدید خانه احزاب در دستور کار سه فراکسیون اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین قرار دارد.

انتهای پیام/