بنیاد شهید اهداف گام دوم انقلاب را برای جوانان ایثارگر اجرا کند

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید وظیفه دارند در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و فرصت را برای جوانان ایثارگر فراهم کنند. به گزارش‌ ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در جلسه […]

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید وظیفه دارند در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و فرصت را برای جوانان ایثارگر فراهم کنند.

به گزارش‌ ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید افزود: مقام معظم رهبری در هفته گذشته بیانیه گام دوم انقلاب را برای دهه پنجم انقلاب منتشر کردند. این بیانیه بسیار راهگشاست و بر ضرورت حضور جوانان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با توجه به فرصت ها و سرمایه های موجود تاکید زیادی دارد.
وی گفت: تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارند برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنند و فرصت را برای جوانان ایثارگر فراهم کنند. این بیانیه بسیار پرمحتواست و راهگشای مشکلات موجود و تهیه برنامه های آینده کشور است.
رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: چهل سال استقامت و پیروزی ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته شده است و بیانیه گام دوم انقلاب در واقع راه ها و روش های ایجاد افق های روشن آینده را تبیین کرده است. جامعه ما با تحقق این رهنمودها حتما افق های پیشرفت و تعالی کشور را خواهد دید.
وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما در چهل سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی مانند جنگ تحمیلی ۸ ساله روبرو بوده است، اما در سال ۱۳۹۷ شرایط را برای کشور به گونه ای رقم زدند که رئیس جمهوری آمریکا گفت جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نمی شود.
حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: با تمام این شرایط مردم ما بار دیگر ثابت کردند که در کنار نظام قرار دارند و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می کنند و با پیروی از مقام معظم رهبری باز هم به میدان آمدند و عظمت این حرکت به گونه ای بود که در بسیاری از شهرها مردم در شرایط آب و هوایی برفی و بارانی در راهپیمایی شرکت کردند و حتی رسانه های دشمن هم به این حضور اعتراف کردند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به توطئه جدید دشمنان گفت: دشمنان با توجه به اینکه هزینه های زیادی برای ضربه زدن به کشورمان کردند و از آن نتیجه نگرفتند، به ترور کور روی آوردند و در روز ۲۴ بهمن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را به وجود آوردند که بر اثر آن ۲۷ نفر از فرزندان این ملت به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.
معاون رئیس جمهوری افزود: تشییع پیکر مطهر این شهدا در اصفهان با چنان شور و حرارتی برگزار شد که حتی از راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اصفهان نیز گسترده تر بود و این نشان دهنده پایبندی مردم به آرمان های شهدا و انقلاب است.
وی گفت: در دیداری که با خانواده این شهدا داشتم، پدر یکی از این شهدای عزیز گفت که شهید تنها فرزند من بوده، اما به مقام معظم رهبری بفرمایید که من اسلحه پسرم را زمین نمی گذارم و راه او را ادامه می‌دهم.
اجتمام*٧٢۶٨*۱۱۹۳
انتهای پیام/