بهره برداری از پنچ طرح عمران روستایی در مراغه

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پنچ طرح عمران روستایی با حضور مسئولان شهرستان مراغه به بهره برداری رسید. به گزارش صافی؛فرماندار مراغه با اشاره به اجرای طرح های عمران روستایی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار […]

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پنچ طرح عمران روستایی با حضور مسئولان شهرستان مراغه به بهره برداری رسید.

به گزارش صافی؛فرماندار مراغه با اشاره به اجرای طرح های عمران روستایی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
محمدی افزود: طرح احداث و آسفالت راه دسترسی مرکز بهداشت و درمان روستای داش آتان یکی از این طرح هاست که برای سهولت در ارائه خدمات بهداشتی برای روستاییان این منطقه اجرا شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، سه میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط دهیاری این روستا تامین شده است.
وی با اشاره به افتتاح همزمان طرح اجرای سنگ فرش در روستای قراتلوی این شهرستان اضافه کرد: برای اجرای ۵۵۰ متر مربع سنگ فرش در معابر عمومی ، حدود ۳۸۰ میلیون ریال اعتبار توسط دهیاری این روستا هزینه شده است.
محمدی ادامه داد: اجرای سنگ فرش معابر عمومی در روستای ینگجه با ۲۴۰ متر مربع و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار توسط دهیاری این روستا دیگر طرح افتتاح شده در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی این شهرستان است.
وی با اشاره به اجرای طرح آسفالت ریزی در ۲ روستای این شهرستان گفت: آسفالت ریزی در معابر عمومی روستای آغاجری با ۲۴۳ میلیون ریال اعتبار و آسفالت ریزی خیابان های روستای ورجوی با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر امسال در این روستاها اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.