بهزیستی وارد فضای مجازی شد

صافی - رئیس سازمان بهزیستی کشور طی آیینی، ورود رسمی این سازمان به فضای مجازی را اعلام کرد و گفت: از این پس پیام هایی با عنوان «کاربین» در فضای مجازی به منظور پیشگیری از اعتیاد منتشر می شود.

وحید قبادی دانا روز شنبه در آیین رونمایی از مجموعه پیام های کاربین، افزود: آسیب های اجتماعی یک پدیده چند عاملی است که اعتیاد موضوع اصلی آن به شمار می رود و امید است بهزیستی با مجموعه پیام های خود در فضای مجازی بتواند در پیشگیری از آن نقش ایفا کند.

اولین پیام کاربین ۲۰ هزار بار مشاهده شد

فرید براتی سده رئیس مرکز پیشگیری از اعتیاد بهزیستی نیز در این مراسم گفت: پیام های مجموعه «کاربین» به صورت انیمیشن، موشن گرافی و فیلم است و هفته گذشته نخستین پیام این مجموعه به صورت غیررسمی در فضای مجازی منتشر شد که حدود ۲۰ هزار گردش در فضای مجازی داشت.

وی افزود: این مجموعه پیام ها آرم بهزیستی ندارد و در حال حاضر که یک پیام آن منتشر شده، برخی افراد ادعا کرده اند که این پیام، کار آنها است بنابراین برای اینکه حق معنوی بهزیستی حفظ شود، باید جزو مصوبات کمیته پیشگیری از اعتیاد قرار گیرد.

براتی سده ادامه داد: معنای «کاربین»، کار را ببین و به آن دقت کن است و منظورمان این است که افراد به ویژه قشر جوان درباره آن تفکر کنند.

انتهای پیام/