امام جمعه مراغه:

ترامپ هنوز مفهوم دولت را نفهمیده است/ تحریم ها موضوع جدیدی نیست!

صافی - عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم آذربایجان شرقی در این مجلس گفت: ترامپ هنوز مفهوم دولت را نفهمیده است. سخنان مضحک او در سازمان ملل پیام های زیادی داشت.

تبریز- عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم آذربایجان شرقی در این مجلس گفت: ترامپ هنوز مفهوم دولت را نفهمیده است. سخنان مضحک او در سازمان ملل پیام های زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه حادثه تروریستی اخیر در اهواز توسط دشمنان برنامه ریزی شده است، ادامه داد: متاسفانه این حادثه توسط عده ای از عوامل بیگانه و تجزیه طلب انجام گرفت که منجر به شهادت مردم بی گناه و پرسنل تلاشگر نیروهای مسلح شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این حادثه وحدت خود را نشان دادند، گفت: از نیروهای مسلح نیز در این حادثه تشکر می کنم که فداکاری کردند. مردم خوزستان و دیگر شهرها در مراسم های تشییع شهدای این حادثه، انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص تحریم ها آمریکا نیز گفت: تحریم های آمریکا علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست. باید مقاومت کنیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه سخنان اخیر ترامپ مبنی بر تشدید تحریم ها موضوع جدیدی نیست، ابراز داشت: آمریکا در بین دوستان خودش نیز منزوی شده است. همچنین تحریم های اعمال شده و خروج ترامپ از برجام توسط روسیه، چین و حتی شرکای اروپایی محکوم و نکوهیده شده است.

وی در خصوص مشکلات اقتصادی مردم نیز گفت: باید وحدت را حفظ کرد، نباید دشمن به اهدافش برسد. اگر مردم یکدل و متحد باشند دشمن هرگز به برنامه های شومش دست پیدا نمی کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص سخنان رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل گفت: این سخنان فارغ از احساسات بود و کاملا منطقی مطرح شد.

وی افزود: ترامپ به مصوبات شورای امنیت سازمان ملل نیز عمل نمی کند، وی هنوز به معاهداتی که دولت متبوعش با دیگران بسته پایبند نیست.