تشویق خاص استوکس توسط هواداران/ درگیری لفظی قلعه نویی با داور

تبریز- سپاهان مقابل تراکتورسازی شکست خورد و تشویق شدید و خاص استوکس توسط هواداران بعداز گل دوم تیم تبریزی یکی از نکات جالب نیمه دوم این بازی بود. به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به […]

تبریز- سپاهان مقابل تراکتورسازی شکست خورد و تشویق شدید و خاص استوکس توسط هواداران بعداز گل دوم تیم تبریزی یکی از نکات جالب نیمه دوم این بازی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

بعداز گل دوم تیم تراکتورسازی توسط استوکس وی به شدت از سوی هواداران تشویق شد. هواداران به شکل بوندسلیگایی وی را تشویق کردند به طوری که گوینده ورزشگاه اسم کوچک این بازیکن را صدا می زد و هواداران یکصدا فامیلی وی را صدا می زدند.

تیم فوتبال تراکتورسازی در این دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر مقابل سپاهان پیروز و مانع بازگشت تیم قلعه نویی به صدر جدول شد.

سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی در لحظاتی از بازی با شعار «سوباسا، سوباسا» تشویق شد. هنگام خروج سپاهانی‌ ها از زمین، هواداران تراکتورسازی با شعارهای خود به بازیکنان سابق این تیم گفتند که پوشیدن پیراهن تراکتورسازی غیرت می‌ خواهد.

در نیمه دوم بازی امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان در دقایقی نسبت به عملکرد داور بازی اعتراض داشت و درگیری لفظی نیز به وجود آمد.

این دیدار جذاب و تماشایی را بیش از ۴۵ هزار نفر از نزدیک نظاره گر بودند. آنها با شعار «غیرتی ‌ام، غیرتی‌ ام، من اکبر ایمانی ‌ام» برای مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم‌ شان که در این فصل برای سپاهان بازی می کند، کری خواندند.

در جدول لیگ برتر پدیده با ۳۹ امتیاز دوم و سپاهان با ۳۸ امتیاز سوم و تراکتور با ۳۷ امتیاز بیخ گوش استقلال قرار گرفت.

انتهای پیام/