تغییر سرمربی باشگاه الاتحاد در آستانه لیگ قهرمانان

تهران- ایرنا- باشگاه الاتحاد عربستان سعودی با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که «خوزه لوئیس سیِرا» شیلیایی به عنوان جانشین «اسلاون بیلیچ»، هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه نوشت: باشگاه الاتحاد در حساب های کاربری خود در فضای مجازی […]

تهران- ایرنا- باشگاه الاتحاد عربستان سعودی با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که «خوزه لوئیس سیِرا» شیلیایی به عنوان جانشین «اسلاون بیلیچ»، هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه نوشت: باشگاه الاتحاد در حساب های کاربری خود در فضای مجازی اعلام کرد که 'پس از بررسی نتایج اخیر تیم و آگاهی از عدم تطابق آنها با انتظارات، هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا قرارداد مربی کنونی را فسخ و «خوزه لوئیس سیِرا» را به عنوان سرمربی جدید منصوب کند.'
الاتحاد که سپتامبر سال گذشته با قراردادی سه ساله بیلیچ را به خدمت گرفته بود، برای به دست آوردن فرم ایده آل در لیگ فوتبال این کشور تقلای فراوانی کرد به طوری که آنها هم اکنون در رتبه یکی به آخر جدول رده بندی دست و پا می زنند.
لوئیس سیِرا که پیش تر نیز در فاصله سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت الاتحاد را بر عهده داشته است؛ وظیفه دارد تا در فاصله ۹ بازی مانده تا پایان فصل، ضمن خارج کردن قهرمان ۸ دوره لیگ برتر عربستان از منطقه سقوط، این تیم را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا نیز به سلامت عبور دهد.
ببرهای عربستان در این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا در گروه دوم جای گرفته و باید در بازی افتتاحیه خود روز چهارم مارس به مصاف الریان قطر برود.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۵۹۷
انتهای پیام/