تغییر قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق رای نیاورد

بجنورد- ایرنا – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ پیشنهاد برای تغییر قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق مطرح شد اما هیچ کدام رای نیاورد. به گزارش ایرنا علی قربانی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار داشت: یکی از علل این امر، کارشناسانه نبودن نظرات و […]

بجنورد- ایرنا – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ پیشنهاد برای تغییر قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق مطرح شد اما هیچ کدام رای نیاورد.

به گزارش ایرنا علی قربانی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار داشت: یکی از علل این امر، کارشناسانه نبودن نظرات و پیشنهادهای مطرح شده بود.
وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها گفت: باید تصمیم شجاعانه در باره مسائل مختلف همچون قیمت بنزین و یارانه ها گرفته شود اما دولت و مجلس چنین شجاعتی ندارند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم نزدیکی فصل انتخابات، باید تصمیماتی شجاعانه برای حل مشکلات مردم گرفته شود، هر چند که این تصمیم ها به رای نیاوردن بینجامد.
قربانی با اشاره به وجود ۵۰۰ هزار میلیارد ریال معافیت مالیاتی در کشور گفت: ما همچنان به دنبال دریافت مالیات از کارمندان و یا اقشار کم درآمد هستیم و حال آنکه می توانیم از منابع دیگر درآمد مالیاتی داشته باشیم.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس، بخش زیادی از اعتبارات استان را مربوط به توازن منطقه ای دانست و گفت: نیمی از اعتبار ۶ هزار میلیارد ریالی استان مربوط به توازن منطقه ای است که تا کنون تنها ۱۳ درصد آن تخصیص یافته است.
قربانی افزود: اگر اعتبارات سفر رهبری و یا ریاست جمهوری به استان نبود، وضعیت استان اسفناک می بود.
۷۱۸۵/۵۱۳۲
انتهای پیام/