فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

تفکر بسیجی و روحیه جهادی به عبور از مشکلات کمک می کند

صافی - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بسیج گفت: برای عبور از گردنه های سخت و مشکلات موجود، باید تفکر بسیجی و روحیه جهادی در جامعه حاکم باشد.

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج مراغه افزود: احیای تفکر استکبار ستیزی در جامعه زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان در زمان حساس کنونی است.

وی ادامه داد: بسیج در عمر 40 ساله نظام مقدس اسلامی، همواره کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته که نمونه بارز آن مجاهدت و ایثارگری های بسیجیان جان برکف در هشت سال دفاع مقدس و نیز عرصه خودکفایی و جنگ نرم است.

سامی اضافه کرد: این نهاد و حرکت مقدس، از ارزش های اسلامی و انقلابی در برابر تهدیدها و تهاجم های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ کنونی اقتصادی با پشتوانه مردمی خود دفاع می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تفکر بسیج جهانی شده گفت: بسیج در فراگیر کردن تفکر خود در اقصی نقاط دنیا گام های موثری برداشته که تجلی آن را می توان در الهام گرفتن ملت های منطقه از آن مشاهده کرد.

وی افزود: عمل به منویات و فرامین رهبری همواره نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی بسیج داشته و پیش بینی رهبر انقلاب در زمینه تحقق تمدن اسلامی در سال های آینده به همت تفکر بسیجی محقق خواهد شد.

سامی با اشاره به برگزرای آیین های هفته بسیج در این شهرستان گفت: امسال بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این هفته با همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی و آگاه سازی، یادواره های شهدا، غبارروبی مزار شهیدان، افتتاح خانه های محروم، اردوهای جهادی و کارگاه و نمایشگاه های فرهنگی و هنری در کنار تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، از جمله مهم ترین آیین های این هفته است.