تلاش می کنیم نفت در لیگ برتر باقی بماند/ مشکلات زیادی داریم

صافی - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تلاش می کنیم نفت در لیگ برتر باقی بماند.

تبریز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تلاش می کنیم نفت در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات زیاد مالی در تیم داریم و فردا نیز در یک بازی سخت باید مقابل تیم تراکتورسازی در تبریز به میدان برویم.

وی با بیان اینکه با حریف سرسختی بازی داریم و انتظار یک بازی دشوار را داریم، گفت: بازی بزرگی بین دو تیم تراکتور و نفت برگزار می شود چراکه تراکتورسازی با تعصب و نفت با ریشه است.

مرزبان با اشاره به اینکه بازی فردا پر فشار است، گفت: تراکتور با بازیکنان و مربی خوبی که دارد ما را تحت فشار قرار می‌ دهد. برای مقابله نیاز به همبستگی زیادی داریم و باید بتوانیم مدیریت زمان و مکان انجام دهیم تا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه ما همیشه بازی ‌های خوبی در تبریز برگزار کردیم، گفت: ما همیشه موفق شدیم تماشاگران را راضی از ورزشگاه خارج کنیم. طبیعی است که در خانه حریف کار سختی داشته باشیم ولی با این وجود برای پیروزی به میدان می‌ رویم.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: میلاد میداوودی و حکیم نصاری در کنار ما نیست، از بازیکنان جدید پنج نفر را کنارمان داریم و احتمال اینکه دو بازیکن از این جمع بازی کنند وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما می‌ خواهیم با فوتبالمان احساس خوبی بدهیم، گفت: مهمترین فاکتور این است که شما وقتی در پایان ۹۰ دقیقه کارتان به اتمام می‌ رسد به عملکرد شرافتمندانه تیم ‌تان افتخار کنید.

مرزبان ادامه داد: وقتی مربی بخواهد بازی تدافعی بازی کند و این مسئله را هنگام چیدمان بیان کند بازیکنان متوجه می ‌شوند که او از کیفیت حریف ترس دارد.

وی با تاکید بر اینکه دفاع اتوبوسی تضمین دهنده گرفتن امتیاز نیست، افزود: اگر تیمی کیفیت خوبی داشته باشد، قطعاً نتایج خوبی می ‌گیرد. ما به دنبال این هستیم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی با بیان اینکه ما برای بقا می ‌جنگیم و تراکتور برای قهرمانی اظهار داشت: اگر تراکتورسازی انسجام خود را حفظ کند تعیین قهرمان لیگ تا روز آخر طول می ‌کشد.

وی در خصوص انتخاب سرمربی ها در ایران نیز گفت: در ایران برای انتخاب سرمربی این مهم نیست که یک مربی چه می‌ داند. مهم این است که چه روابطی دارد و اکثر مربیان از طریق روابط انتخاب می ‌شوند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه بزرگ ‌ترین مشکل تیم ملی ایران بحث تشکیلاتی ماست، گفت: فدراسیون فوتبال ایران باید نظام‌ مند عمل کند و سیستم و هدف‌گذاری را مشخص کرده و سپس انتخاب مربی را انجام دهد. ما فقط به دنبال هدف هستیم و راه رسیدن به هدف را تعیین نمی ‌کنیم.

انتهای پیام/